Salesforce анонсувала запуск власної потокової платформи
Дебют запланований на вересень

Компанія-розробник програмного забезпечення Salesforce оголосила, що запустить власну потокову платформу – Salesforce +, яка буде включати оригінальний контент, орієнтований на бізнес і професіоналів.
Як повідомляє Reuters, компанія заявила, що її власна студія розробила основний контент для потокового сервісу, який дебютує на заході Dreamforce у вересні.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Salesforce +, на відміну від варіантів потокової передачі, які пропонують Walt Disney і Netflix, буде включати прямі трансляції, оригінальні серіали і подкасти.
Тим часом на ринку стрімінгових сервісів компанії продовжують вести війну за увагу і гроші глядачів.
Нагадаємо: у грудні минулого року Salesforce оголосила про покупку корпоративного месенджера Slackза $27,7 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.