Майже половина молоді готова стати корпоративними волонтерами – результати опитування

Майже половина молоді готова стати корпоративними волонтерами – результати опитування

Першість за екологічним та зоозахисним напрямками

Этот текст также доступен на русском
Майже половина молоді готова стати корпоративними волонтерами – результати опитування
Фото: pexels.com

Центр «Розвиток КСВ» за підтримки U-Report – міжнародного молодіжного проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), провів опитування 4 748 хлопців і дівчат з усієї країни стосовно важливості для них соціальної відповідальності компаній. Мета – визначити, чи звертає увагу молодь на соціальну відповідальність компаній під час вибору майбутнього роботодавця, – повідомляє Центр «Розвиток КСВ».

Молоді люди віком від 18 до 25 років відповіли на запитання чи знають, що таке соціальна відповідальність бізнесу, на що звертають увагу під час пошуку місця роботи, чи важливе для них корпоративне волонтерство в компанії та яким саме чином, на їхню думку, компанії мають проявляти свою соціальну відповідальність та підтримувати освіту.

«Результати опитування показали, що 40,2% молодих людей знають, що таке корпоративна соціальна відповідальність бізнесу, ба більш, 48,2% опитаної молоді хотіли б долучитися до корпоративного волонтерства в компанії потенційного роботодавця. Це свідчить про високий рівень свідомості молодих людей щодо необхідності впровадження корпоративної соціальної відповідальності та, відповідно, має стимулювати компанії практикувати соціально відповідальне ведення бізнесу», – повідомила Марина Саприкіна, голова правління Центру «Розвиток КСВ».

Так, соціальна відповідальність бізнесу – це вирішальний момент вибору потенційного роботодавця для 15,2% молоді, соціальний пакет важливий для 20,2% опитуваних, сектор діяльності та відгуки співробітників про роботу в компанії – 31,6% та 35,4% відповідно. На першому місці 59,5% респондентів звертають увагу на рівень зарплат. Впізнаваність же компанії в першу чергу важлива для 14,5%, а 9,2% також звертають увагу на керівний склад.

Цікаво, що ставлення до КСВ важливо для респондентів будь-якого віку, соцпакет має більше значення для старшої молоді, а рівень зарплат цікавить найбільше молодь 23-24 років.

Майже половина молоді готова стати корпоративними волонтерами – результати опитування

Також для молоді важливі в першу чергу екологічна і зоозахисна діяльність компаній (30,9%), профорієнтація та ініціювання стажувань (27,3%), фінансова підтримка ініціатив (26,6%), впровадження соціальних проєктів (24,1%), проведення тренінгів, лекцій і воркшопів (22,1%), та консультації, юридична допомога pro bono (14,1%).

Майже половина молоді готова стати корпоративними волонтерами – результати опитування

Молодь вважає, що задля підтримки освіти компаніям варто запрошувати молодих спеціалістів на стажування (65,5%), проводити лекції (25,1%) та організовувати тренінги (23,8%). Та лише 1,3% опитаних вважає, що бізнес не має підтримувати освіту.

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація, що об'єднує понад 40 великих компаній та просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проєкти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло