PepsiCo планує вийти на ринок алкогольних напоїв
Поки що компанія планує випускати «слабоалкоголку» з цитрусовим смаком

Компанія PepsiCo намагається вийти на швидко зростаючий ринок алкогольних напоїв, пише Retail Detail. Аналітики вважають, що таке рішення послідувало після нещодавнього виходу на цей ринок компанії Coca-Cola.
На початку 2022 року компанія PepsiCo планує запустити виробництво алкогольних напоїв в США. Нові напої будуть виходити під егідою бренду безалкогольних напоїв Mountain Dew.
Зокрема, підрозділ компанії Boston Beer займеться розробкою і виробництвом напою під назвою Hard Mtn Dew, який збереже цитрусовий смак Mountain Dew, але при цьому буде мати вміст алкоголю близько 5%.
Запуск Hard Mtn Dew стане своєрідною відповіддю від PepsiCo компанії Coca-Cola, яка у вересні 2020 року представила в Мексиці міцний напій Topo Chico.
Два місяці по тому Topo Chico з'явився відразу в кількох європейських країнах, але при цьому цей напій не з'явиться на ринку США до початку 2022 року.
Керівництво PepsiCo також займається переглядом свого портфеля товарів, оскільки традиційні безалкогольні напої зазнають критики з боку споживачів – в першу чергу через високий вміст цукру.
Як стало відомо, PepsiCo продасть Tropicana і ще кілька брендів соків за $3,3 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].