Tesla навчилася отримувати 92% матеріалів з використаних батарей

Tesla навчилася отримувати 92% матеріалів з використаних батарей

Компанія вже запустила перші установки з цим техпроцесом на заводі Gigafactory в Неваді

Tesla навчилася отримувати 92% матеріалів з використаних батарей

Компанія Tesla повідомила про значний прорив в сфері утилізації акумуляторів. У рамках звіту про вплив на довкілля компанія заявила, що створила новий процес переробки – швидкий, вигідний і екологічний, пише HighTech Plus з посиланням на звіт компанії.

Технологія дозволяє вилучати і повторно використовувати 92% матеріалів із відпрацьованих старих батарей для електромобілів. Компанія вже запустила перші установки з цим техпроцесом на заводі Gigafactory в Неваді.

Як зазначає Electrek, нова технологія Tesla завдає серйозного удару по скептиках, які критикують електромобілі за використання природних ресурсів у процесі виробництва нових батарей.

Підрядники Tesla та інших автомобільних компаній щороку добувають сотні тисяч тонн нікелю, кобальту і міді – ця частина бізнесу з випуску електрокарів регулярно зазнає критики з боку державних регуляторів і громадськості. Тепер Tesla може вирішити цю проблему – компанія поступово наближається до економіки замкнутого циклу.

 «Ми маємо намір адаптувати рішення по переробку для кожного підприємства і, таким чином, повторно вводити цінні матеріали назад у наш виробничий процес. Наша мета – розробити безпечний процес переробки з високим ступенем відновлення, низькими витратами і низьким впливом на довкілля», – йдеться в звіті Tesla.

У Tesla також відзначили, що створена технологія – це не набір патентів і не тестовий зразок. Автовиробник впровадив відповідні системи на ключовому підприємстві в штаті Невада ще в четвертому кварталі минулого року. Протягом трьох останніх місяців 2020 року Tesla успішно переробила 1300 тонн нікелю, 400 тонн міді і 80 тонн кобальту. Перші показники системи за повні 12 місяців роботи стануть відомі на початку 2022 року.

Виробник вказав, що з акумуляторної батареї з початковим обсягом в 1000 кВт/год можна отримати нову батарею на 921 кВт/год. Таким чином, в довгостроковій перспективі Tesla зможе значно скоротити видобуток корисних копалин і зосередитися на використанні вже отриманих матеріалів.

Галузь переробки стає все перспективнішою. Колишній технічний директор Tesla Дж. Б. Штраубель в 2019 році покинув компанію Маска, щоб заснувати стартап Redwood Materials, який спеціалізується на розробці нових методів утилізації та переробки – зараз Redwood укладає контракти з промисловими гігантами і допомагаємо їм налагодити безвідходне виробництво. 

Між тим стало відомо, чому виникла затримказ випуском футуристичного пікапа Tesla Cybertruck.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло