Tesla навчилася отримувати 92% матеріалів з використаних батарей
Компанія вже запустила перші установки з цим техпроцесом на заводі Gigafactory в Неваді

Компанія Tesla повідомила про значний прорив в сфері утилізації акумуляторів. У рамках звіту про вплив на довкілля компанія заявила, що створила новий процес переробки – швидкий, вигідний і екологічний, пише HighTech Plus з посиланням на звіт компанії.
Технологія дозволяє вилучати і повторно використовувати 92% матеріалів із відпрацьованих старих батарей для електромобілів. Компанія вже запустила перші установки з цим техпроцесом на заводі Gigafactory в Неваді.
Як зазначає Electrek, нова технологія Tesla завдає серйозного удару по скептиках, які критикують електромобілі за використання природних ресурсів у процесі виробництва нових батарей.
Підрядники Tesla та інших автомобільних компаній щороку добувають сотні тисяч тонн нікелю, кобальту і міді – ця частина бізнесу з випуску електрокарів регулярно зазнає критики з боку державних регуляторів і громадськості. Тепер Tesla може вирішити цю проблему – компанія поступово наближається до економіки замкнутого циклу.
«Ми маємо намір адаптувати рішення по переробку для кожного підприємства і, таким чином, повторно вводити цінні матеріали назад у наш виробничий процес. Наша мета – розробити безпечний процес переробки з високим ступенем відновлення, низькими витратами і низьким впливом на довкілля», – йдеться в звіті Tesla.
У Tesla також відзначили, що створена технологія – це не набір патентів і не тестовий зразок. Автовиробник впровадив відповідні системи на ключовому підприємстві в штаті Невада ще в четвертому кварталі минулого року. Протягом трьох останніх місяців 2020 року Tesla успішно переробила 1300 тонн нікелю, 400 тонн міді і 80 тонн кобальту. Перші показники системи за повні 12 місяців роботи стануть відомі на початку 2022 року.
Виробник вказав, що з акумуляторної батареї з початковим обсягом в 1000 кВт/год можна отримати нову батарею на 921 кВт/год. Таким чином, в довгостроковій перспективі Tesla зможе значно скоротити видобуток корисних копалин і зосередитися на використанні вже отриманих матеріалів.
Галузь переробки стає все перспективнішою. Колишній технічний директор Tesla Дж. Б. Штраубель в 2019 році покинув компанію Маска, щоб заснувати стартап Redwood Materials, який спеціалізується на розробці нових методів утилізації та переробки – зараз Redwood укладає контракти з промисловими гігантами і допомагаємо їм налагодити безвідходне виробництво.
Між тим стало відомо, чому виникла затримказ випуском футуристичного пікапа Tesla Cybertruck.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].