Укрпошта придбала 160 нових автівок за рахунок кредиту ЄБРР

Укрпошта придбала 160 нових автівок за рахунок кредиту ЄБРР

Перші 11 машин уже працюють на маршрутах, доставляючи гуманітарні та комерційні вантажі, а решта буде поставлена до кінця цього року, наголосив гендиректор Смілянський

Укрпошта придбала 160 нових автівок за рахунок кредиту ЄБРР
Фото: Igor Smelyansky/Ігор Смілянський

Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський заявив про значне оновлення автопарку компанії та спростував жарт про стан автомобілів компанії. Завдяки партнерству з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР), Укрпошта придбала 160 нових автомобілів, які допоможуть компенсувати втрати, спричинені ворожими обстрілами. Загальна сума збитків від пошкоджень інфраструктури Укрпошти перевищила 2,5 млрд грн.

Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.

«Коли у 2016 році до Укрпошти прийшла нова команда, середній вік автопарку компанії становив 17–18 років. Автомобілі, які частіше стояли на ремонті, ніж долали маршрути, уповільнювали роботу пошти й були предметом жартів у соцмережах. Сьогодні ми розпродаємо залишки цього хламу на аукціонах, а середній вік автопарку після передачі нової партії автівок становитиме лише 5 років – тобто на рівні світових стандартів», – розповів Ігор Смілянський.

Гендиректор Укрпошти повідомив, за які кошти відбулося оновлення автопарку підприємства.

«Автівки придбані не державою, а АТ «Укрпошта», яке є акціонерним товариством, а не державним підприємством і, відповідно, не отримує фінансування з бюджету, а навпаки – сплачує податки (понад 3 млрд грн за 2024 рік) до бюджету. Автівки придбані за рахунок кредитних коштів ЄБРР», – заявив Ігор Смілянський.

За словами Смілянського, нові автомобілі MAN та Iveco значно поліпшать логістику компанії. До кінця 2025 року Укрпошта отримає 100 п’ятитонних MAN для міжобласних перевезень і 60 двадцятитонних Iveco для великих міжрегіональних маршрутів.

Бекграунд. Як раніше писав Mind, Укрпошта працює стабільно та продовжує інвестувати в інфраструктуру, потреби в бюджетній докапіталізації немає.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло