Не дома, а люди: «Новопечерські Липки» запустили кампанію в підтримку нової філософії девелопменту #peoplefirst
Pekлama

Не дома, а люди: «Новопечерські Липки» запустили кампанію в підтримку нової філософії девелопменту #peoplefirst

На думку девелопера, важливі не квадратні метри, а люди, які в них живуть

Этот текст также доступен на русском
Не дома, а люди: «Новопечерські Липки» запустили кампанію в підтримку нової філософії девелопменту #peoplefirst

Успіх сучасної людини залежить від якості її нетворкінгу: які люди знаходяться в оточенні, такий і рівень життя. Київський квартал «Новопечерські Липки» запустив безпрецедентну кампанію, в якій показав, що насправді важливі не квадратні метри, а люди, які в них живуть.

Нагадаємо, що внутрішня інфраструктура комплексу побудована за принципом «місто в місті» – тут є свій ландшафтний парк, великі рекреаційні й спортивні зони, школи й садок. 25 гектарів території на Печерську з уже сформованою атмосферою, яка об'єднує понад 3 тисячі сімей.

«Пам'ятаю перше відчуття після переїзду в Новопечерські Липки – нам нікуди не потрібно звідси їхати, щоб побачитися з друзями, позайматися спортом, посидіти в добротному закладі, а потім прогулятися парком. Усе ж поруч!» – розповідає Варвара Коваленко, яка живе в Новопечерських Липках із середини 2010-х.

Усе це підштовхнуло девелопера сформулювати філософію #peoplefirst і висловити її в динамічній короткометражці, в якій з витонченими спецефектами розкрита ключова цінність кварталу – його щасливі мешканці, а вже потім – то, завдяки чому це щастя підтримується.

«Я щиро радий тому, що девелопер кварталу, City One Development, дав можливість розкрити нову філософію саме нашій команді, – розповідає виданню Андрій Франчук, креативний партнер агентства, що реалізує кампанію, – і, що ще важливіше, довірився сміливим ідеям, відійшовши від звичних шаблонів комунікації в девелоперській індустрії».

Розказана в міні-фільмі історія – основа глобальної комунікаційної кампанії, яку CityOne Development реалізує до 2022-го року.

«Ми цінуємо кожного резидента Новопечерських Липок і прагнемо приємно дивувати його гостей. Для нас якість – це коли люди переживають турботу і відчувають, що все тут – саме для них. У цьому наша філософія #peoplefirst – «не дома, а люди"», – повідомив Дмитро Новіков, керівник відділу маркетингу компанії City One Development.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло