Енергокомпанії Азії і Близького Сходу переходять на брудне паливо через високі ціни на СПГ

Енергокомпанії Азії і Близького Сходу переходять на брудне паливо через високі ціни на СПГ

Спотові ціни на скраплений природний газ в Азії наразі є найвищими з січня

Енергокомпанії Азії і Близького Сходу переходять на брудне паливо через високі ціни на СПГ
фото www.flickr.com/photos/ngvsnow/4386993597

Зростання цін на скраплений природний газ (СПГ) спонукає комунальні підприємства в Азії і на Близькому Сході спалювати більше мазуту з високим вмістом сірки (HSFO), ніж зазвичай, для задоволення підвищеного попиту на електроенергію в літній період. Про це свідчать дані аналітиків і трейдерів, на які посилається Reuters.

Перехід до дешевшого, але бруднішого палива підкреслює проблеми, з якими стикаються країни, що розвиваються, яким доводиться боротися з економікою нижчих витрат у порівнянні зі стандартами скорочення викидів.

За словами аналітиків, високий попит на топковий мазут може зберегтися і після літа, оскільки відновлення світової економіки після коронавірусу набирає обертів, а світові ціни на СПГ тримаються на у понад двічі вищому показнику в порівнянні із середнім рівнем у 2020 році.

«Оскільки (спотові) ціни на СПГ перевищують HSFO, електростанції переходять з газу на нафту, де це можливо», – сказала Серена Хуанг, провідний аналітик Vortexa по Азії, підкресливши високий попит на електроенергію на Близькому Сході, в Пакистані та Бангладеш.

«Імпорт мазуту, ймовірно, буде рости і далі, оскільки ціни на СПГ продовжать рости на тлі жорстких фундаментальних показників попиту і пропозиції», – долала вона.

Спотові ціни на скраплений природний газ (СПГ) в Азії наразі є найвищими з січня, а також найвищими для цієї пори року, принаймні з 2010 року. Очікується, що вони будуть рости і далі взимку в північній півкулі, коли попит на СПГ для опалення, як правило, різко зростає.

Видання зазначають, що комунальні підприємства можуть почати зупиняти електростанції, що працюють на газі, і перезапускати блоки, що працюють на рідкому паливі, якщо різниця в цінах є досить великою і місцеві правила викидів це дозволяють.

У Південній Азії імпорт мазуту Пакистаном цього року вже приблизно на 65% перевищує загальний обсяг 2020 року, в той час, як Бангладеш розглядає можливість збільшення імпорту мазуту майже на 10% у фінансовому році, що починається 1 липня.

«В умовах пікового попиту на електроенергію в Бангладеш HSFO є більш економічним варіантом», – сказало джерело в комунальному підприємстві в країні.

За словами торгових джерел, на Близькому Сході Саудівська Аравія і Кувейт також збільшили сезонний імпорт мазуту на тлі високих температур і відновлення економічної активності.

Між ним, наразі глобальні запаси мазуту в ключових сховищах і торгових центрах знаходяться на багатомісячному мінімумі або близькі до нього.

Це пояснюється скороченням видобутку важкої високосірчистої нафти виробниками на Близькому Сході, а також пожежею на мексиканській офшорної платформи для важкої нафти в кінці серпня.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло