Audi запланувала до 2030 року збільшити продажі майже вдвічі
До кінця десятиліття концерн має намір забезпечити операційну маржу від 9 до 11%

Німецький автомобільний бренд преміум-класу Audi розраховує майже подвоїти свої глобальні продажі до 3 млн автомобілів і забезпечити рентабельність від 9 до 11% до 2030 року, навіть якщо він поступово відмовиться від двигунів внутрішнього згоряння на користь електромобілів. Про це сказав генеральний директор компанії. Маркус Дусман, передає Automobile News Europe.
Виступаючи перед журналістами він визнав, що стратегія бренду Vorsprung 2030 є амбітною, але вважає, що вона здійсненна «у світлі прогнозів ринку і нашого привабливого портфеля продуктів».
За його словами, у бренду зростає взаємодія з Volkswagen Group, а це означає, що «стійкий дохід в розмірі 11% безумовно реалістичний для нас в довгостроковій перспективі».
У 2020 році продажі Audi скоротилися на 8,3% до 1 692 773 автомобілів, відвантажених по всьому світу в порівнянні з 2019 роком. Проте, бренд збільшив свою частку ринку на більшості основних ринків, включаючи Китай, де він виріс на 5,4% до рекордних 727 358 автомобілів.
За планами, Audi представить свою останню модель з двигуном внутрішнього згоряння у 2025 році і поступово відмовиться від автомобілів цього типу, щоб продавати виключно електромобілі до 2033 року.
Однак, гендиректор автовиробника зазначив, що традиційні автомобілі будуть продовжувати відігравати важливу роль в прибутках бренду протягом цього десятиліття, попри очікуване зростання частки електромобілів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].