Facebook неофіційно визнала, що Instagram погано впливає на підлітків – WSJ
Нав’язування ідеальних образів у соцмережі призводить до депресій і розладів

Соцмережа Facebook у своїх внутрішніх документах визнає шкідливий вплив Instagram, яка їй належить, на підліткову аудиторію, однак публічно применшує цю проблему, показало розслідування The Wall Street Journal, на яке посилається The Bell.
Внутрішні дослідження, що проводилися Facebook останні три роки, демонструють, що Instagram погіршує проблеми сприймання тіла у третини дівчат-підлітків. А в опитуваннях 52% цієї групи зізнавалися, що перегляд «ідеальних» фото Instagram погіршував їх (вже проблемне) сприйняття свого тіла.
В одній з презентацій йшлося про те, що серед користувачів-підлітків з суїцидальними тенденціями 13% у Великобританії і 6% в США пов'язували їх з Instagram.
Найважливіший висновок, до якого дійшли дослідники – існують проблеми, специфічні для Instagram і не так виражені в інших соцмережах. Перш за все це нещадне «соціальне порівняння», коли люди оцінюють себе за часто недосяжними критеріями ідеальної привабливості, багатства і успіху, що просуваються інфлюенсерами.
Цього помітно менше на TikTok, де фокус зміщений на перфоманс, і на Snapchat, де поширені жартівливі фільтри і концентруватися прийнято на обличчях. У Instagram все, навпаки, пов'язане з образом тіла і надзвичайно серйозно.
Проект Instagram під назвою Project Daisy, який приховує лайки, не покращив соціальне самопочуття тінейджерів.
Найгірше те, що найшкідливіші для підлітків особливості Instagram є ключем до зростання аудиторії (40% якої молодше 22 років) на тлі скорочення молодої аудиторії Facebook, зазначає WSJ. Прагнення виглядати ідеально здатне підштовхнути підлітків до порушень харчової поведінки і депресій, йдеться у внутрішньому дослідженні від 2020 року.
Facebook проблему не вирішує, а керівництво соцмережі публічно применшує її важливість, стверджує WSJ. У березні цього року, виступаючи в Конгресі, засновник соцмережі Марк Цукерберг заявив, що компанія вивчила вплив Instagram на дітей. А у відповіді на парламентський запит компанія не навела власних досліджень, але сказала, що наукового консенсусу щодо небезпечного порогу перебування в соцмережах не існує. Керівник Instagram Адам Моссера, втім, не виключав, що компанія поділиться з владою внутрішніми дослідженнями.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].