«Дарниця» однією з перших перейшла на цифрову платформу фармаконагляду
Новини компаній

«Дарниця» однією з перших перейшла на цифрову платформу фармаконагляду

Мета переходу полягала у зміні балансу розподілу робочого часу фахівців з рутинних операційних процесів на експертну роботу

«Дарниця» однією з перших перейшла на цифрову платформу фармаконагляду
фото: darnitsa.ua

Спеціалісти з фармаконагляду втрачають від 25 % до 45% часу, а з ним і уваги, на пошук необхідних документів, форм для заповнення, консультування і взаємодію з іншими відділами. Про це повідомляється на сайті «Дарниці».

В дослідженні, опублікованому United Journal of Pharmacovigilance, проаналізовані фактори, що запобігають подібним втратам. Розробники цифрової платформи з фармаконагляду OtiPharm® Data Pro описують оптимізацію процесів та функцій, що піддаються автоматизації. Після імплементації платформи спеціалісти фармкомпаній приділяють більше експертного часу для реалізації рішень щодо безпеки продуктів.

Фармацевтична компанія «Дарниця» однією з перших діджиталізувала процес фармаконагляду, використовуючи платформу OtiPharm® Data Pro. За словами Олександра Торгуна, директора з регуляторних питань, перенесення накопичених в компанії даних в систему, перевірка та імплементація платформи тривали три тижні замість очікуваних двох місяців. Згодом в процесі експлуатації виникла потреба у створенні додаткових модулів, зокрема, для ефективного управління інформацією про побічні реакції на ранньому етапі, яку розробник виконав у максимально стислі терміни, що сприяло прискоренню імплементації нової процедури в компанії.

Мета переходу на цифрові платформи з фармаконагляду полягала у зміні балансу розподілу робочого часу фахівців з рутинних операційних процесів на експертну роботу. На базі платформи OtiPharm® Data Pro в компанії створена інтуїтивна екосистема, що є органічним продовженням експерта.

Про «Дарницю»:

Фармацевтична компанія «Дарниця» – найбільший в Україні виробник лікарських засобів, яка веде свою історію з 1930 року. У 2019 Дарниця оголосила про трансформацію бізнесу. Компанія провела ребрендинг і представила нову стратегію – побудову міжнародного бренду, лідерство в генеричному сегменті лікарських засобів і діджиталізацію процесів. Компанія фокусується на лікуванні найбільш поширених захворювань в області кардіології, неврології й болю.

Бенефіціари компанії – родина Загорій.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло