В Китаї понад 200 компаній підписали заяву, що боротимуться з ігровою залежністю в користувачів
Компанії відстежуватимуть, чи не порушують діти лімітований для гри час

Понад 200 ігрових компаній в Китаї зобов'язалися боротися із залежністю користувачів від ігор. Вони можуть використовувати розпізнавання облич для пошуку дітей, яким дозволено грати не більше трьох годин на тиждень, повідомляє vc.ru з посиланням на Reuters.
Заяву ігрової асоціації CGIGC підписали 213 компаній, включаючи Tencent і NetEase.
Компанії також зобов'язалися боротися з іграми, які спотворюють історію в сюжетах або просувають жіночну поведінку чоловіків. На початку вересня влада Китаю наказали ігровим компаніям скоротити кількість образів «жінкоподібних» чоловіків.
У серпні регулятор опублікував правила, за якими діти і підлітки до 18 років не можуть грати у відеоігрибільше трьох годин на тиждень. Компанії та інвестори побоюються, що проти галузі можуть ввести нові заходи, повідомляє видання.
У липні Tencent запустила функцію розпізнавання облич, яку батьки можуть увімкнути, щоб діти не могли використовувати логіни дорослих для обходу заборон.
Після відкриття торгів в п'ятницю акції Tencent падали на мінімумі на 1,3%, NetEase – на 2,4%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].