Понад 20 працівників Blue Origin поскаржилися на «нелюдські» умови праці і «небезпечні» ракети

Понад 20 працівників Blue Origin поскаржилися на «нелюдські» умови праці і «небезпечні» ракети

Регулятор США розгляне скаргу на можливу загрозу безпеці

Понад 20 працівників  Blue Origin поскаржилися на «нелюдські» умови праці і «небезпечні» ракети
фото DR

Колишні і теперішні співробітники космічної компанії Джеффа Безоса Blue Origin поскаржилися на «нелюдські» умови роботи, ігнорування питань безпеки, а також токсичність і сексизм керівництва. Відповідне звернення розміщено на платформі Lioness, його підписала екс-глава Blue Origin з комунікацій зі співробітниками Александра Абрамс і ще 20 осіб, пише Forbes.

«Безос хоче створити краще майбутнє в космосі. Але його компанія Blue Origin застрягла в токсичному минулому», – йдеться у зверненні.

У Blue Origin зараз працюють понад 3600 співробітників в шести штатах і кількох країнах, повідомляють автори. При цьому, наголошується в повідомленні, більшість співробітників компанії – чоловіки і переважна більшість – білі, а якщо говорити керівництво, то чоловіки займають 100% позицій. Співробітники також розповідають про поблажливе або зневажливе ставлення до жінок.

«Культура Blue Origin завдала шкоди психічному здоров'ю багатьох людей, завдяки яким її діяльність стала можливою. Пам'ятки вищого керівництва демонструють прагнення довести співробітників до межі можливостей», – йдеться у зверненні. Співробітники також стверджують, що в одній інструкції в якості прикладу наводили компанію Ілона Маска SpaceX, в тій частині, що «вигорання було частиною їхньої трудової стратегії».

 «У колишніх і нинішніх співробітників є досвід, який вони можуть описати тільки як нелюдський. Інші переживали періоди суїцидальних думок після того, як їх пристрастю до космосу маніпулювали в настільки токсичному середовищі», – заявляють співробітники Blue Origin.

Вони також розповіли про придушення незгоди з професійних питань. Як приклад наводиться історія про те, як після критики на внутрішньому форумі компанії кількох співробітників змусили звільнитися і підписати угоду про нерозголошення. У їх числі були інженери, які відповідають за безпеку ракет. Автори звернення вказують на проблеми з безпекою польотів на тлі космічної гонки з конкурентами.

В Федеральне авіаційне управління (ФАУ) США надійшли скарги, підписані 20 співробітниками Blue Origin, на якість вироблених компанією ракет, пише wsj.com.

На думку співробітників, керівництво компанії ставило швидкість розробки і збірки ракет вище їх характеристик, що впливають на безпеку польотів.

У прес-службі ФАУ обіцяли розібратися і поставитися з усією серйозністю до претензій, висловлених у листі.

У 2019 керівництво Blue Origin вимагало, щоб всі співробітники підписали нові контракти з пунктом, який зобов'язав їх ніколи не говорити того, що могло б завдати шкоди діловій репутації компанії, стверджують автори тексту. За їх словами, контракти деяких звільнених співробітників тепер зобов'язують їх оплачувати судові витрати корпорації, якщо вона вирішить подати на них до суду за порушення умов договору.

У висновку співробітники компанії додали, що Безос та інше керівництво Blue Origin повинні бути притягнуті до відповідальності.

У відповідь віце-президент Blue Origin з комунікацій Лінда Міллс заявила CNBC, що Абрамс, яка підписала звернення, була звільнена, і на те були причини. За словами Міллс, Абрамс звільнили з посади в 2019 році «після неодноразових попереджень».

«Blue Origin не терпить дискримінації чи будь-яких утисків. Ми надаємо співробітникам безліч можливостей, включаючи цілодобову анонімну гарячу лінію, і будемо оперативно розслідувати будь-які нові скарги про неправомірну поведінку», – додала Міллс.

Тим часом Blue Origin назвала дату другого польоту на орбіту Землі з 4-ма космічними туристами.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло