Українці стали частіше здійснювати покупки в Інтернеті – дослідження
73% опитаних відзначили, що з часу пандемії, вони стали частіше купляти онлайн

Онлайн-покупки сьогодні є кращим способом покупок для українців – 73% опитаних відзначили, що з часу введення обмежень, пов'язаних з пандемією, вони стали частіше здійснювати покупки в Інтернеті. Більш того, споживачі заявляють, що вони мають намір зберегти таку поведінку і після COVID. Про це йдеться в дослідженні Smart Shopper 2021, яке проведено на замовлення компанії Google.
При покупці товарів споживчої електроніки користувачі найчастіше хочуть придбати щось нове, в категорії «Дім і сад». Покупці хочуть купити новий продукт на заміну вже наявного, а в категорії товарів «Мода». По всіх вертикалях частка онлайн-покупок виросла з 31% у 2019 році до 36% у 2021.
Дослідження показало, що частка онлайн-покупок зросла у всіх вікових категоріях, особливо серед Покоління Z (18-24) – до 43%, і українців віком від 45 до 54 років – також до 43%.
Інтернет залишається актуальним джерелом інформації про товари. За даними опитування, інтернет пошук залишається переважним способом пошуку інформації про товари перед покупкою для всіх категорій товарів. Так, 79% опитаних повідомили, що шукали інформацію онлайн перед здійсненням останньої покупки. Для пошуку інформації про товари споживчої електроніки використовували Інтернет 94% опитаних.
Пошукові системи мають найвищу релевантність для всіх вертикалей: 82% опитаних використовували їх для пошуку інформації перед покупкою споживчої електроніки, 77% – товарів для дому та саду і 55% – товарів категорії «Мода». Крім того, спостерігається зростання частки соціальних мереж в пошуку інформації про товари.
Дослідження показало, що для українців зручність і ціна – основні причини, чому вони вважають за краще онлайн-покупки, водночас зручність і можливість побачити товар живцем і випробувати його стали основними причинами для офлайн-покупок.
За даними Smart Shopper 2021, за період пандемії зросла частка мобільних покупок. Найбільше українці стали використовувати мобільні пристрої для покупки товарів споживчої електроніки (40%) і категорії «Мода» (46%).
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].