KEEN Footwear почала продаж перших кросівок із сільськогосподарських відходів
Новини компаній

KEEN Footwear почала продаж перших кросівок із сільськогосподарських відходів

Технологія Field to Foot покликана скоротити вуглецевий слід

Этот текст также доступен на русском
KEEN Footwear почала продаж перших кросівок із сільськогосподарських відходів
Фото: keenfootwear.com

Взуттєвий бренд KEEN представив власний метод виробництва кросівок з сільськогосподарських відходів. Як стверджує бренд, це перші кросівки на рослинній основі, підошви яких виготовлені без хімічних розчинників. Кросівки «Field to Foot» (F2F) є частиною ініціативи Detox The Planet. Вони надійшли у продаж в обмеженій кількості за ціною $120.

Крім того, представлена нова упаковка KEEN, яка містить приблизно на 63% менше картону, ніж традиційна взуттєва коробка, і на 100% піддається біологічному розкладанню.

KEEN вивчає питання використання відходів у своєму взутті з 2007 року. На розробку технології F2F пішло два роки. У розробці та випробуванні сумішей на рослинній основі для виготовлення взуття бренд співпрацював з всесвітньо відомою інноваційною компанією Huntsman Polyurethane.

«Використання сільськогосподарських відходів в поліуретані – важливий крок на шляху до перетворення ланцюжка поставок взуттєвої промисловості», – сказав Стів Бердж, британський експерт з поліуретану, який працював з KEEN над розробкою цієї технології. – «F2F Technology не тільки утилізує відходи сільськогосподарської промисловості, але і компенсує використання нафтохімії, усуваючи при цьому використання хімічних розчинників. Підошва цього взуття на 51% складається з сільськогосподарських відходів. І це тільки перший крок».

KEEN – це сімейний взуттєвий бренд з Портленду, штат Орегон. Заснована у 2003 році, компанія  зробила революцію в індустрії, представивши пригодницькі сандалі Newport. Бренд продовжує випускати продукти, що змінюють правила гри, і встановлювати нові стандарти продуктивності, комфорту і дизайну, одночасно активно працюючи над детоксикацією планети. Бренд офіційно закріпив свою відданість цінностям під гаслом «Ефект KEEN».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло