KEEN Footwear почала продаж перших кросівок із сільськогосподарських відходів
Технологія Field to Foot покликана скоротити вуглецевий слід

Взуттєвий бренд KEEN представив власний метод виробництва кросівок з сільськогосподарських відходів. Як стверджує бренд, це перші кросівки на рослинній основі, підошви яких виготовлені без хімічних розчинників. Кросівки «Field to Foot» (F2F) є частиною ініціативи Detox The Planet. Вони надійшли у продаж в обмеженій кількості за ціною $120.
Крім того, представлена нова упаковка KEEN, яка містить приблизно на 63% менше картону, ніж традиційна взуттєва коробка, і на 100% піддається біологічному розкладанню.
KEEN вивчає питання використання відходів у своєму взутті з 2007 року. На розробку технології F2F пішло два роки. У розробці та випробуванні сумішей на рослинній основі для виготовлення взуття бренд співпрацював з всесвітньо відомою інноваційною компанією Huntsman Polyurethane.
«Використання сільськогосподарських відходів в поліуретані – важливий крок на шляху до перетворення ланцюжка поставок взуттєвої промисловості», – сказав Стів Бердж, британський експерт з поліуретану, який працював з KEEN над розробкою цієї технології. – «F2F Technology не тільки утилізує відходи сільськогосподарської промисловості, але і компенсує використання нафтохімії, усуваючи при цьому використання хімічних розчинників. Підошва цього взуття на 51% складається з сільськогосподарських відходів. І це тільки перший крок».
KEEN – це сімейний взуттєвий бренд з Портленду, штат Орегон. Заснована у 2003 році, компанія зробила революцію в індустрії, представивши пригодницькі сандалі Newport. Бренд продовжує випускати продукти, що змінюють правила гри, і встановлювати нові стандарти продуктивності, комфорту і дизайну, одночасно активно працюючи над детоксикацією планети. Бренд офіційно закріпив свою відданість цінностям під гаслом «Ефект KEEN».