Ніяких гендерних стереотипів: Lego оголосив про новий підхід до створення іграшок
Серед дітей і батьків досі дуже поширений поділ іграшок на «хлопчачі» і «дівчачі»

Виробник іграшок Lego пообіцяв усунути гендерні стереотипи в своїх товарах за результатами дослідження, проведеного Інститутом Джини Девіс. В опитуванні брали участь близько 7000 батьків і дітей з усього світу, пише birdinflight.com з посиланням на The Guardian.
З початку 2021 року Інститут Джини Девіс проводить аудит Lego і консультує компанію з метою подолання гендерних упереджень і шкідливих стереотипів. Його останнє дослідження, присвячене Міжнародному дню дівчаток (11 жовтня), показало, що ці стереотипи досі дуже поширені серед дітей і їх батьків.
За результатами опитування, 71% хлопчиків зізналися, що бояться гратися з «іграшками для дівчаток», тому що над ними будуть сміятися. Автори дослідження кажуть, що цей страх поділяють і дорослі, які більше стурбовані, що їх синів будуть дражнити.
Дослідження також показало, що батьки набагато частіше спонукали синів займатися спортом і точними науками, в той час як донькам пропонували танцювати, наряджатися або готувати випічку.
«Існує асиметрія: ми заохочуємо дівчаток гратися з «іграшками для хлопчиків», але не навпаки, – каже нейробіолог Джина Ріппон. – Якщо дівчатка не граються з конструкторами, вони не розвивають просторові навички, які допоможуть їм у подальшому житті. Якщо ж ляльки нав'язують тільки дівчаткам, тоді хлопчики втрачають навички виховання».
У Lego відзначають, що прагнуть зробити іграшки більш інклюзивними. Компанія вже перестала маркувати свої продукти як товари «для дівчаток» або «для хлопчиків» – замість цього її сайт пропонує вибрати теми, якими цікавиться дитина.
Нагадаємо, LEGO Group представила перший прототип кубика з переробленого пластику.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].