Очікуються перебої з товарами: у найбільшому порту Британії затор через нестачу робочих

Очікуються перебої з товарами: у найбільшому порту Британії затор через нестачу робочих

Судна змушені проводити в порту вдвічі більше часу

Очікуються перебої з товарами: у найбільшому порту Британії затор через нестачу робочих
фото Pixaby

У Великобританії зростають побоювання з приводу нестачі товарів до Різдвяних свят у зв’язку з тим, що найбільший контейнерний порт країни Фелікстоу змушений відмовляти новим суднам з Азії заходити на розвантаження через гостру нестачу як контейнерів, так і водіїв вантажних автомобілів, пише The Guardian.

Найбільша в світі вантажна судноплавна компанія, данська AP Moller-Maersk, заявила, що в порту Фелікстоу, який обробляє близько 40% контейнерів, що прибувають і вивозяться з Великобританії, затори одні з найбільших у світі після Лос-Анджелеса і Савани в США.

«Фелікстоу знову став однією з наших проблем», – сказав Ларс Мікаель Єнсен, керівник мережі схід-захід в Maersk. – У Британії не вистачає далекобійників. Зазвичай через чотири-п'ять днів розвантажені порожні контейнери відвозять з терміналу на склад. Проблема в тому, що тепер у нас немає достатньої кількості водіїв, щоб відвезти контейнери з терміналу, тому вони залишаються стояти там», – пояснив він.

Проблему спричинили відразу кілька факторів. Це в першу чергу пандемія і пов'язані з нею нестача вантажників у порту і водіїв вантажівок, а крім того наслідки Brexit, нестабільний розклад підходу контейнеровозів та ін. Крім того, все це ускладнюється тим, що напередодні Різдва товарообіг зростає в кілька разів.

В результаті зараз контейнеровози проводять в порту вдвічі більше часу, ніж роком раніше – дев'ять днів проти чотирьох. У порту зараз залишається близько 7500 вже знятих з суден контейнерів з вантажем і близько 50 000 порожніх контейнерів, які не можуть забрати назад постачальники.

Щоб не простоювати, багато контейнеровози йдуть в інші порти Великобританії або Європи. Там контейнери перевантажують на судна меншої місткості і тоді вже везуть їх прямо за призначенням.

AP Moller-Maersk відправляє кожне третє судно в Роттердам, а потім звідти на менших суднах везе вантажі до Великобританії. Інших перевізників, зокрема тайванські Evergreen line і Evergreen Marine, а також французьку компанію CMA CGM, вже попередили, що вони не повинні залишати порожні контейнери в Фелікстоу.

Нагадаємо, Ірландія розраховує, що українські водії допоможуть вирішити проблему з нестачею далекобійників.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло