Очікуються перебої з товарами: у найбільшому порту Британії затор через нестачу робочих
Судна змушені проводити в порту вдвічі більше часу

У Великобританії зростають побоювання з приводу нестачі товарів до Різдвяних свят у зв’язку з тим, що найбільший контейнерний порт країни Фелікстоу змушений відмовляти новим суднам з Азії заходити на розвантаження через гостру нестачу як контейнерів, так і водіїв вантажних автомобілів, пише The Guardian.
Найбільша в світі вантажна судноплавна компанія, данська AP Moller-Maersk, заявила, що в порту Фелікстоу, який обробляє близько 40% контейнерів, що прибувають і вивозяться з Великобританії, затори одні з найбільших у світі після Лос-Анджелеса і Савани в США.
«Фелікстоу знову став однією з наших проблем», – сказав Ларс Мікаель Єнсен, керівник мережі схід-захід в Maersk. – У Британії не вистачає далекобійників. Зазвичай через чотири-п'ять днів розвантажені порожні контейнери відвозять з терміналу на склад. Проблема в тому, що тепер у нас немає достатньої кількості водіїв, щоб відвезти контейнери з терміналу, тому вони залишаються стояти там», – пояснив він.
Проблему спричинили відразу кілька факторів. Це в першу чергу пандемія і пов'язані з нею нестача вантажників у порту і водіїв вантажівок, а крім того наслідки Brexit, нестабільний розклад підходу контейнеровозів та ін. Крім того, все це ускладнюється тим, що напередодні Різдва товарообіг зростає в кілька разів.
В результаті зараз контейнеровози проводять в порту вдвічі більше часу, ніж роком раніше – дев'ять днів проти чотирьох. У порту зараз залишається близько 7500 вже знятих з суден контейнерів з вантажем і близько 50 000 порожніх контейнерів, які не можуть забрати назад постачальники.
Щоб не простоювати, багато контейнеровози йдуть в інші порти Великобританії або Європи. Там контейнери перевантажують на судна меншої місткості і тоді вже везуть їх прямо за призначенням.
AP Moller-Maersk відправляє кожне третє судно в Роттердам, а потім звідти на менших суднах везе вантажі до Великобританії. Інших перевізників, зокрема тайванські Evergreen line і Evergreen Marine, а також французьку компанію CMA CGM, вже попередили, що вони не повинні залишати порожні контейнери в Фелікстоу.
Нагадаємо, Ірландія розраховує, що українські водії допоможуть вирішити проблему з нестачею далекобійників.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].