Серіал «Гра в кальмара» принесе Netflix майже $900 млн - Bloomberg
Проект став найпопулярнішим за всю історію стрімінгової платформи

Південнокорейський серіал «Гра в кальмара», який став головним хітом Netflix, принесе стрімінговому сервісу майже $900 млн, пише The Bell з посиланням на Bloomberg.
Netflix має безліч даних про те, що саме дивляться її клієнти і скільки вони витрачають годин на кожен із серіалів. Bloomberg, ознайомившись з цими документами, повідомляє, що «Гра в кальмара» принесе Netflix $891,1 млн. Раніше компанія заявила, що перегляди південнокорейського серіалу перевалили за позначку в 111 млн, що зробило проект найпопулярнішим за всю історію стрімінгової платформи.
При цьому серіал відрізняється від інших продуктів Netflix низькою вартістю. Виробництво його дев'яти серій обійшлося лише в $21,4 млн – близько $2,4 млн за епізод. Для порівняння, одна серія «Корони» коштувала близько $13 млн, а епізод серіалу «Дуже дивні справи» – $12 млн.
Загалом користувачі Netflix витратили понад 1,4 млрд годин на перегляд «Ігри в кальмара».
Показники «Ігри в кальмара», ймовірно, порадують інвесторів Netflix і повернуть їх ентузіазм після кількох місяців затишшя. У першій половині року компанія повідомила про найнижчі темпи приросту підписників з 2013 року. Таку тенденцію сервіс пояснив браком якісного розважального контенту, а також пандемією.
Успіх «Ігри в кальмара» став результатом багаторічної ставки Netflix на південнокорейський контент. З 2015 по 2020 рік компанія інвестувала в серіали та шоу, вироблені Південною Кореєю, близько $700 млн, повідомляє The Wall Street Journal. В цьому році сервіс планує витратити ще півмільярда доларів, пише Business Insider.
Паралельно з цим компанія планує співпрацю з Walmart для продажу товарів, пов'язаних з «Грою в кальмара», пише WSJ. На сайті Walmart з'явиться спеціальний розділ для таких товарів – Netflix Hub, який стане першим онлайн-магазином, створеним сервісом в партнерстві з найбільшим ритейлером.
Так чи інакше, ставка на південнокорейський контент принесла сервісу успіх. З моменту прем'єри «Ігри в кальмара» акції Netflix виросли майже на 7%.
Нагадаємо, творців серіалу «Гра в кальмара» можуть притягнути до відповідальності.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].