Серіал «Гра в кальмара» принесе Netflix майже $900 млн - Bloomberg

Серіал «Гра в кальмара» принесе Netflix майже $900 млн - Bloomberg

Проект став найпопулярнішим за всю історію стрімінгової платформи

Серіал «Гра в кальмара» принесе Netflix майже $900 млн - Bloomberg
Netflix

Південнокорейський серіал «Гра в кальмара», який став головним хітом Netflix, принесе стрімінговому сервісу майже $900 млн, пише The Bell з посиланням на Bloomberg.

Netflix має безліч даних про те, що саме дивляться її клієнти і скільки вони витрачають годин на кожен із серіалів. Bloomberg, ознайомившись з цими документами, повідомляє, що «Гра в кальмара» принесе Netflix $891,1 млн. Раніше компанія заявила, що перегляди південнокорейського серіалу перевалили за позначку в 111 млн, що зробило проект найпопулярнішим за всю історію стрімінгової платформи.

При цьому серіал відрізняється від інших продуктів Netflix низькою вартістю. Виробництво його дев'яти серій обійшлося лише в $21,4 млн – близько $2,4 млн за епізод. Для порівняння, одна серія «Корони» коштувала близько $13 млн, а епізод серіалу «Дуже дивні справи» – $12 млн.

Загалом користувачі Netflix витратили понад 1,4 млрд годин на перегляд «Ігри в кальмара».

Показники «Ігри в кальмара», ймовірно, порадують інвесторів Netflix і повернуть їх ентузіазм після кількох місяців затишшя. У першій половині року компанія повідомила про найнижчі темпи приросту підписників з 2013 року. Таку тенденцію сервіс пояснив браком якісного розважального контенту, а також пандемією.

Успіх «Ігри в кальмара» став результатом багаторічної ставки Netflix на південнокорейський контент. З 2015 по 2020 рік компанія інвестувала в серіали та шоу, вироблені Південною Кореєю, близько $700 млн, повідомляє The Wall Street Journal. В цьому році сервіс планує витратити ще півмільярда доларів, пише Business Insider.

Паралельно з цим компанія планує співпрацю з Walmart для продажу товарів, пов'язаних з «Грою в кальмара», пише WSJ. На сайті Walmart з'явиться спеціальний розділ для таких товарів – Netflix Hub, який стане першим онлайн-магазином, створеним сервісом в партнерстві з найбільшим ритейлером.

Так чи інакше, ставка на південнокорейський контент принесла сервісу успіх. З моменту прем'єри «Ігри в кальмара» акції Netflix виросли майже на 7%.

Нагадаємо, творців серіалу «Гра в кальмара» можуть притягнути до відповідальності.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло