Foxconn побудує 5 заводів з випуску електромобілів на різних континентах

Foxconn побудує 5 заводів з випуску електромобілів на різних континентах

Компанія не фокусується на одній країні, а паралельно будує заводи по всьому світу

Foxconn побудує 5 заводів з випуску електромобілів на різних континентах
фото Foxconn

Тайванський виробник електроніки Foxconn анонсував будівництво ще двох комплексів для збирання повністю електричних автомобілів. Як повідомляє HighTech Plus з посиланням на Asia Nikkei, Foxconn організовує заводи на території Європи та Індії.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

 Ці підприємства доповнять вже оголошені проекти в США і Таїланді, але будуть запущені на рік пізніше – в 2024 році. У перспективі Foxconn також розгляне можливість будівництва заводу в Південній Америці.

Глава Foxconn Янг Лю заявив, що майбутнє автомобільної промисловості – за регіональним виробництвом. З цієї причини компанія не фокусується на одній країні, а паралельно будує заводи по всьому світу. Foxconn вже приступив до будівництва комплексів в Північній Америці і Таїланді і придбав завод у Lordstown Motors в американському штаті Огайо.

Наступні пункти інтересів для контрактного виробника – Європа, Індія і Південна Америка. Організація перших двох вже схвалена – їх будівництво почнеться наступного року – а завод в Південній Америці поки що знаходиться на стадії проектування.

«Регіональне виробництво стане ключем до розвитку нашого бізнесу з виробництва електромобілів в усьому світі. Скоро ми поділимося подробицями про європейське підприємство, за яким йде Індія, а потім і Південна Америка», – розповів Лю. Він додав, що останній завод також може бути перенесений в Мексику, яка стане важливим центром для автомобільних ланцюжків поставок і виробничої бази Foxconn.

Ключова перевага: Foxconn буде самостійно адаптувати нові електрокари під вимоги замовників і поставляти їх на відповідні ринки.

«Раніше будь-якій компанії, яка збирається створити новий автомобіль, були потрібні інвестиції в розмірі не менше $350 млн, але тепер послуги Foxconn допоможуть всім гравцям на ринку знизити витрати і час на розробку», – пояснив Лю.

Раніше на цьому тижні Foxconn представилатри прототипи електромобілів, які будуть продаватися під брендами її партнерів. Компанія показала седан Model E, позашляховик Model C і електричний автобус.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло