Coca-Cola може купити бренд спортивних напоїв із оцінкою в $8 млрд
Компанія близька до купівлі контролюючої частки акцій BodyArmor

Coca-Cola наблизилася до купівлі контрольного пакету акцій бренду BodyArmor, який виробляє спортивні напої, повідомляє Bloombergз посиланням на обізнані джерела. В результаті угоди BodyArmor може бути оцінена приблизно у $8 млрд.
Остаточні умови угоди можуть бути узгоджені в найближчі кілька тижнів, зазначило одне із джерел. Представник Coca-Cola відмовився коментувати Bloomberg можливу угоду. Представник BodyArmor не відповів на запит агентства.
Coca-Cola купила частку в BodyArmor у 2018 році і одразу стала другим за розміром частки акціонером бренду. Намір продати опціон на купівлю контролюючої частки Coca-Cola підтвердила в лютому 2021 року. Тоді компанія надіслала повідомлення Федеральній торговій комісії США.
Один із ранніх інвесторів BodyArmor – баскетболіст Кобі Брайянт. Він загинув під час аварії вертольота у січні 2020 року.
BodyArmor провела загалом 5 раундів фінансування, в результаті яких отримала $36 млн інвестицій, випливає з даних бази Crunchbase.
На думку Bloomberg, контроль над BodyArmor дозволить Coca-Cola збільшити продажі в сегменті питної води, спортивних напоїв та кавових та чайних напоїв. На ринку спортивних напоїв навіть її сумарна з BodyArmor частка становитиме лише 23% порівняно з 68% у бренду PepsiCo Gatorade, згідно з даними дослідницької компанії Euromonitor.
Нагадаємо, Coca-Cola лідируєв рейтингу компаній, які найбільше забруднюють планету пластиком.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].