Coca-Cola може купити бренд спортивних напоїв із оцінкою в $8 млрд

Coca-Cola може купити бренд спортивних напоїв із оцінкою в $8 млрд

Компанія близька до купівлі контролюючої частки акцій BodyArmor

Coca-Cola може купити бренд спортивних напоїв із оцінкою в $8 млрд
фото DR

Coca-Cola наблизилася до купівлі контрольного пакету акцій бренду BodyArmor, який виробляє спортивні напої, повідомляє Bloombergз посиланням на обізнані джерела. В результаті угоди BodyArmor може бути оцінена приблизно у $8 млрд.

Остаточні умови угоди можуть бути узгоджені в найближчі кілька тижнів, зазначило одне із джерел. Представник Coca-Cola відмовився коментувати Bloomberg можливу угоду. Представник BodyArmor не відповів на запит агентства.

Coca-Cola купила частку в BodyArmor у 2018 році і одразу стала другим за розміром частки акціонером бренду. Намір продати опціон на купівлю контролюючої частки Coca-Cola підтвердила в лютому 2021 року. Тоді компанія надіслала повідомлення Федеральній торговій комісії США.

Один із ранніх інвесторів BodyArmor – баскетболіст Кобі Брайянт. Він загинув під час аварії вертольота у січні 2020 року.

BodyArmor провела загалом 5 раундів фінансування, в результаті яких отримала $36 млн інвестицій, випливає з даних бази Crunchbase.

На думку Bloomberg, контроль над BodyArmor дозволить Coca-Cola збільшити продажі в сегменті питної води, спортивних напоїв та кавових та чайних напоїв. На ринку спортивних напоїв навіть її сумарна з BodyArmor частка становитиме лише 23% порівняно з 68% у бренду PepsiCo Gatorade, згідно з даними дослідницької компанії Euromonitor.

Нагадаємо, Coca-Cola лідируєв рейтингу компаній, які найбільше забруднюють планету пластиком.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло