Nike виходить на ринок цифрового одягу і вже запатентував 7 товарних знаків
Віртуальний одяг для соцмереж і для відеоігор стає все популярнішим

Nike почне продавати віртуальні товари Йдеться, наприклад, про цифрові кросівки, які користувач купує не для себе, а для своїх персонажів в онлайн-іграх чи фотографіях. Для нового бізнес-напрямку американський виробник запатентував сім товарних знаків, які тепер захищатимуть бренди на цифрових платформах.
Віртуальний одяг – це речі, до яких не можна доторкнутися, зате їх можна легко надіти для фотографії і отримати чимало лайків. Ви заходите на один із сайтів, які цим займаються, оформляєте замовлення, завантажуєте туди будь-яке своє фото, оплачуєте та буквально через кілька годин отримуєте зображення вже у новому образі, пояснює Коммерсант.
У 2018 році банк Barclays провів опитування і з'ясував, що кожен десятий покупець купує речі виключно для створення контенту в соцмережах. Після цього новинка у найкращому разі повертається назад до магазину, у гіршому – захаращує гардероб або відправляється на звалище.
Після цього з'явилися перші колекції цифрового одягу. Виробники зазначали, що такі товари не провокують надвиробництво та залишаються найбільш екологічними.
Судячи з заявок, які Nike направив до Управління з патентів та товарних знаків США, цифрові продукти компанії будуть використовуватися насамперед у відеоіграх та інших комп'ютерних програмах.
Минулого тижня бренд опублікував дві вакансії: дизайнера віртуального одягу та дизайнера віртуального взуття. Вони, як сказано в оголошенні, мають допомогти зробити «цифрову революцію».
Nike не є першопрохідцем в цій галузі. Раніше Balenciaga випустила колекції одягу для відеогри Fortnite, а у Roblox була нещодавно виставка Gucci. Це тренд. Тенденція на те, що бренди з реального життя, які раніше на цей шматок пирога не претендували, побачили його і пішли туди, зазначають експерти.
Нагадаємо, Balenciaga представиланову колекцію у вигляді епізоду «Сімпсонів».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].