Глава Emirates критикує Boeing за проблеми з поставками моделі 777X
Нинішній безлад навколо 777X є прямим результатом попередніх недоліків, що призвели до кризи MAX

Глава авіакомпанії Emirates сер Тім Кларк звинувачує виробника літаків Boeing в створенні організаційних проблем та зміну бізнес-моделі, які поставили під загрозу поставки моделей 777X.
«Літак Boeing 777-9X зіткнувся з безліччю проблем і не в останню чергу вони пов’язані з його складанням і розробкою у поточних умовах», – зазначив гендиректор компанії в інтерв’ю airlineratings.com.
«У ході нещодавно проведеного опитування 30% опитаних співробітників компанії Boeing вважають, що, безпека в компанії ставиться під загрозу в погоні за прибутком. 30% – це тривожно! Якщо 30% моїх пілотів скажуть, що ми літаємо небезпечно, я негайно піду у відставку. Такі речі турбують нас. Коли ми прочитали недавній 103-сторінковий висновок суду, в якому керівництво та рада директорів Boeing були звинувачені у багатьох речах, що стосуються безпеки, ми в Emirates були стривожені почутим. Судовий висновок викликав потрясіння в аерокосмічній промисловості Північної Америки», – наголосив Тім Кларк.
На його думку, нинішній безлад навколо 777X є прямим результатом попередніх недоліків, що призвели до кризи MAX і двох авіакатастроф.
«777X конструювався у той самий час, що й модель MAX. Ми не впевнені, що все ж таки щось пішло не так з 777X, але нам потрібні гарантії, що це не так. Я чекаю, як вони впораються. Boeing сумно відомий тим, що заперечує багато речей», – вказав гендиректор авіакомпанії.
Emirates Airline – авіакомпанія, що базується в Дубаї, столиці ОАЕ. Це найбільша авіакомпанія на Близькому Сході, яка здійснює 2500 польотів за тиждень, до 122 міст у 74 країнах на шести континентах.
Наслідки двох катастроф новітнього літака 737 Max для Boeing виявилися серйозними. 29 жовтня 2018 року невдовзі після зльоту впав лайнер індонезійської Lion Air, 10 березня 2019 року за схожих обставин розбився літак Ethiopian Airlines. Катастрофи забрали життя 336 людей.
Це, а також повна зупинка всього світового парку 737 Max – приблизно 380 суден, що відбулася всього через п'ять днів – стали головною подією світової авіаіндустрії за останні роки.
За попередніми даними, до катастрофи призвела вперше впроваджена Boeing система запобігання звалюванню (MCAS): вона автоматично спрямовує ніс літака вниз навіть при вимкненому автопілоті, якщо ніс судна задирається занадто високо. Boeing не став готувати для Max нову програму підготовки пілотів, тому вони про нову систему не знали.
Нагадаємо, Norwegian Air відмовиласявід купівлі майже сотні літаків Boeing і вимагає компенсацію.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].