ЗМІ дізналися, що Apple таємно купує в Google рекламу

ЗМІ дізналися, що Apple таємно купує в Google рекламу

Apple може заробити більше грошей, якщо люди купуватимуть підписку через App Store, а не через інтернет

ЗМІ дізналися, що Apple таємно купує в Google рекламу
фото Shutterstock

Apple таємно закуповує у Google рекламу деяких дорогих і популярних додатків з App Store – таким чином компанія намагається наростити свій комісійний дохід. Про це пише американський журнал Forbes, на який посилається The Bell.

Кілька розробників додатків анонімно розповіли Forbes, що Apple таємно купує рекламу в Google для великих сервісів, щоб самій отримати мільйони доларів доходу від підписки. При цьому корпорація розміщує рекламу без згоди самих розробників, підкреслює джерело. За його словами, такою схемою Apple користується вже близько двох років.

Серед компаній, чию рекламу корпорація закуповує, є великі бренди – такі як додатки для знайомств Tinder, Plenty of Fish і Bumble, стрімінговий сервіс HBO, освітня онлайн-платформа Masterclass і сервіс вивчення мов Babbel.

У рекламному посиланні, яке випадає першим або другим рядком на пошуковій сторінці Google, не вказано, що його розміщує Apple – для користувачів це виглядає як реклама від самих брендів. При цьому посилання веде не на сайт самих сервісів, а на сторінку програми App Store.

Джерело пояснює, що Apple давно з'ясувала, що може заробити більше грошей, якщо підштовхуватиме людей до купівлі підписок через App Store, а не через інтернет. При цьому така схема веде до втрати грошей самими сервісами.

 Якщо користувач за замовчуванням підпишеться на сервіс через App Store, Apple отримає 30% комісію за перший рік і постійну 15% комісію за кожен наступний рік. Однак, якщо такі компанії, як Amazon або HBO, продають підписку на власних веб-сайтах, вони обходять комісію Apple і самі отримують весь прибуток.

Forbes вказує, що закупівля реклами Apple «шкодить бізнесу розробників»: «Ви будуєте свою стратегію, ґрунтуючись на тому, скільки, на вашу думку, коштує продукт. І якщо клієнт зрештою приносить на 30% менше, ваша маржа зникає», – зауважує видання.

Сервіси та Apple давно воюють один з одним за те, яким чином має бути влаштована система підписок, і хто має отримувати гроші. Розробники багато років скаржаться, що високі комісії Apple та надання переваг окремим додаткам роблять App Store майданчиком з нечесною конкуренцією між додатками.

У вересні цього року суд у США визнав незаконною заборону Apple на сторонні механізми оплати у додатках. Якщо App Store дійсно перестане бути монополістом у стягненні оплати за передплати, це загрожує Apple великими збитками: транзакції на суму понад $60 млрд на рік стануть предметом конкуренції, зазначала Financial Times.

Як повідомлялося, Apple дозволить після смерті користувача передавати інформацію з iCloud у спадок.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло