Boeing здійснив перший пасажирський рейс з одним із двигунів, який працював на еко-паливі

Boeing здійснив перший пасажирський рейс з одним із двигунів, який працював на еко-паливі

Випробування літаків на повністю екологічному пальному розпочнуться наступного року

Boeing здійснив перший пасажирський рейс з одним із двигунів, який працював на еко-паливі
фото DR

Авіакомпанія United Airlines організувала політ лайнера Boeing 737 MAX 8, при цьому один із його двох двигунів працював виключно на «відновлюваному» паливі, яке видобувається з біологічних та інших відходів, вуглекислого газу та інших органічних компонентів – т.зв. Sustainable Aviation Fuel (SAF). Про це пише 3DNewsз посиланням на New Atlas.

Демонстраційний політ відбувся на авіалайнері, який здійснив стандартний плановий політ з Чикаго до Вашингтона зі 115 пасажирами на борту. До них увійшов глава United Airlines Скотт Кірбі та голова GE Aviation Джон Слеттері.

Двигуни LEAP-1B, здатні працювати як на викопному паливі, так і на SAF, були розроблені компанією CFM International, що перебуває у спільній власності GE та Safran Aircraft Engines.

SAF розглядається як заміна звичайному авіапаливу і замість нафти синтезується з рослинних і тваринних жирів, вуглекислого газу, харчових та інших відходів.

Очікується, що використання таких видів палива дозволить знизити «вуглецевий слід», що виникає під час експлуатації авіатехніки. На даний момент різні види SAF дозволяють зменшити вуглецеві сліди на величину від 20 до майже 100% порівняно з авіаційним керосином.

Зниження вуглецевого сліду досягається насамперед на етапі виробництва палива, а не при його спалюванні.

Відповідно до стандартів, встановлених Американським товариством з випробувань та матеріалів (ASTM), у звичайних умовах використання подібних видів палива поки що дозволено тільки в суміші з класичними видами із співвідношенням 50/50. Проте організатори експерименту стверджують, що пальне, що застосовувалося цього разу, було хімічно майже на 100% ідентичним звичайному паливу, що використовується авіалайнерами.

Для польоту один бак наповнили 1893 л SAF, другий – аналогічною кількістю класичного пального. Кінцева мета – розробити паливо, яке можна буде застосовувати без модифікації двигунів, що вже існують.

Головна проблема – бюрократія: для отримання схвалення на комерційне використання доведеться пройти чимало процедур зі стандартизації та сертифікації.

GE Aviation вже співпрацює з авіакомпанією Emirates Airlines над організацією тестів авіалайнера, що працює виключно на SAF. Очікується, що випробування розпочнуться наступного року.

Як повідомлялося, Airbus представила  три концепції «зелених» літаків майбутнього.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло