«Це рабство!»: логістичний гігант Hegelmann опинився в центрі скандалу з українцем-далекобійником

«Це рабство!»: логістичний гігант Hegelmann опинився в центрі скандалу з українцем-далекобійником

Чоловік протягом 17 тижнів здійснював перевезення, не отримуючи зарплату

«Це рабство!»: логістичний гігант Hegelmann опинився в центрі скандалу з українцем-далекобійником
фото Hegelmann

Бельгійська поліція під час перевірки виявила українського водія, який провів у своїй вантажівці 17 тижнів без зарплати, маючи для життя лише кредитну картку з кількома десятками євро на рахунку. Про це пише Логіст.Today з посиланням на портал dhnet.be.

Вантажівку та її водія – українця Миколу – було виявлено на парковці в місті Баттіс (розташоване між Льєжем та німецьким кордоном) біля однієї з автомагістралей.

Далекобійника найняв польський субпідрядник німецького міжнародного автотранспортного гіганта Hegelmann. Чоловік протягом 17 тижнів (з 1 вересня) здійснював перевезення, ночуючи виключно у своєму автомобілі на парковках, без доступу до нормальних гігієнічних умов і з мінімально можливим харчуванням. Все це відбувалося через те, що водій 4 місяці не отримував зарплати.

Коли випадок з українським далекобійником набув розголосу, бельгійська профспілка CSC-Transcom Liège-Verviers у своїй заяві назвала цю ситуацію «сучасним рабством» і назвала «ганьбою» дії перевізника.

«Це чисте і просте сучасне рабство! Наскільки це можливо в 21 столітті, що така експлуатація все ще може існувати, і тим більше в Європі, де правила роботи на автотранспорті дуже суворі? Співробітник не отримував зарплату, йому час від часу скидали на картку компанії 45 євро, тому йому доводилося жебракувати, щоб поїсти! Проте європейські правила (пакет мобільності) зрозумілі: усі водії повинні кожні 4 тижні повертатися на відпочинок додому чи в штаб-квартиру компанії. Але Микола протягом 17 тижнів живе у своїй вантажівці», – розповів Людо Муссебуа, регіональний секретар CSC-Transcom Liège-Verviers.

У результаті CSC-Transcom Liège-Verviers вирішив взяти ситуацію під свій контроль та допомогти українцеві. Водій був розміщений у пристойних умовах, щоб він міг відновити свої сили.

Бельгійці також взяли на себе відповідальність за повернення до України.

Крім того, профспілка вжила заходів щодо польського субпідрядника, а також німецької групи Hegelmann з метою стягнення заробітної плати.

Крім всіх вищезгаданих порушень, роботодавець далекобійника не сплатив бельгійські дорожні податки, а його вантажівка мала несправні ремені безпеки. В результаті вантажівка була затримана бельгійською поліцією.

Видання нагадує, що транспортна компанія Hegelmann вже не вперше потрапляє в неприємності через випадки соціального демпінгу.

Нагадаємо, всі вантажівки в ЄС будуть обладнані системою контролю швидкості з наступного року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло