BMW, IBM, Panasonic і Mercedes також відмовилися від офлайн-участі в CES в 2022 році

BMW, IBM, Panasonic і Mercedes також відмовилися від офлайн-участі в CES в 2022 році

При цьому на виставку все ще планують приїхати LG, Sony та Samsung

BMW, IBM, Panasonic і Mercedes також відмовилися від офлайн-участі в CES в 2022 році
фото DR

Німецька BMW стала однією з останніх компаній, яка відмовилася від фізичної присутності на виставці міжнародній виставці електроніки CES 2022, яка проходитиме на початку наступного місяця в Лос-Анджелесі.

Компанія змінила свою участь у вигляд онлайн-формату. Автовиробник приєднається до програми CES, яка проходитиме з 5 по 8 січня у Лас-Вегасі, з Німеччини, пише vc.ru з посиланням на The Verge.

За даними видання, останні кілька років BMW брала активну участь у виставці CES, де представляла свої автомобілі. У 2022 році компанія планувала показати фарбу для машин, що змінює колір, а також кіноекран Theater Screen.

Mercedes проведе онлайн-презентацію електромобіля Vision EQXX. За власними даними, це «найефектніший автомобіль, який коли-небудь створював бренд».

Станом на 30 грудня, LG, Sony та Samsung підтвердили The Verge, що ще планують бути присутніми на виставці офлайн.

У грудні від особистої присутності на CES через ситуацію з Covid-19 відмовилися Amazon, Meta, Twitter, Pinterest. Пізніше до них приєдналися Intel, Google та General Motors.

У 2021 році захід повністю проходив в онлайні через обмеження в період пандемії. 2022 року організатори запросили на офлайн-захід тільки щеплених від Covid-19.

Онлайн-програма проходитиме паралельно з очною.

CES – це міжнародна виставка технологій та електроніки, на ній стартапи та великі компанії демонструють своє бачення майбутнього – концепти машин, нові технології, роботів та інші пристрої.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло