Японська Sony запланувала вийти на ринок електромобілів

Японська Sony запланувала вийти на ринок електромобілів

Автомобільний підрозділ запустять уже через кілька місяців

Японська Sony запланувала вийти на ринок електромобілів
скрін-шот

Японська компанія Sony планує зайнятися розробкою та виробництвом електромобілів. За цей напрямок відповідатиме новий підрозділ Sony Mobility, який запустять навесні 2022 року. Про це пише The Verge.

Про плани компанії щодо виходу на ринок електрокарів розповів глава Sony Кеньітіро Йосіда на технологічній конференції Consumer Electronics Show (CES) у Лас-Вегасі.

«Ми розглядаємо можливість запуску комерційного виробництва електромобілів Sony», – зазначив Йосіда.

Два роки тому, в 2020-му, Sony представила прототип електромобіля Vision-S. У тому ж році машину випробували на європейських дорогах, а навесні 2021 року провели тест-драйв з використанням віддаленого управління через мережу 5G.

Ринковий зразок електрокара буде доопрацьованою версією Vision-S під назвою Vision-S 02. У машину будуть вбудовані 40 датчиків безпеки і система розваг, наприклад, відеоігри через віддалене підключення до PlayStation.

Ринок електромобілів переживає бум: у вересні 2021 року про плани розпочати виробництво електромобілів у 2024 році повідомила Apple, у жовтні того ж року капіталізація лідера ринку електрокарів Tesla перевищила $1 трлн – акції компанії злетіли майже на 10% після новини про те, що найстаріша компанія прокату автомобілів Hertz закупить у Tesla 100 000  електромобілівю

Пізніше головний конкурент Tesla Rivian провів успішне IPO, за підсумками якого капіталізація компанії на торгах пробила позначку $100 млрд.

Крім компаній, які розробляють виключно електрокари – Tesla, Rivian, Nio та ін. – на ринок все активніше виходить і традиційні автогіганти – General Motors, Ford, Toyota, BMW, Hyundai, Volkswagen та ін.

У 2019 році частка електромобілів у світовому продажу машин становила 2,5%, за підсумками 2020-го вона зросла майже вдвічі – до 4,2%. Даних за 2021 рік поки що немає.

Нагадаємо, BMW, IBM, Panasonic і Mercedes відмовилися від офлайн-участі в CES в 2022 році.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло