WSJ: Найбагатші блогери з TikTok заробили за рік більше, ніж глави Starbucks, McDonald's та ін.
Найбільше заробила Чарлі Д'Амеліо - $17,5 млн

Видання Forbes підрахувало доходи за 2021 рік популярних блогерів у TikTok, у яких понад 4,5 млн підписників, а The Wall Street Journal порівняла їх із зарплатами генеральних директорів корпорацій.
Згідно з підрахунками, дві сестри Чарлі та Діксі Д'Амеліо заробили $17,5 млн і $10 млн відповідно на власній марці одягу, вбудованій рекламі в роликах та участі у «Шоу Д'Амеліо» – реаліті-шоу на стримінговій платформі Hulu.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Блогерка Еддісон Рей заробила $8,5 млн за допомогою своєї лінії косметики Item Beauty, зйомок у рекламі одягу American Eagle та в серіалі Netflix «Це все він».
При цьому менше за сестер Д'Амеліо заробили гендиректори нафтової компанії ExxonMobil Даррен Вудс ($15,6 млн), Starbucks – Кевін Джонсон ($14,7 млн), авіакомпанії Delta Air Lines – Ед Бастіан ($13,1) та McDonald's – Кріс Кемпчинскі (10,8 млн).
Гендиректор Activision Blizzard Роберт Котік отримав близько $155 млн, голова Apple Тім Кук – близько $99 млн.
Нагадаємо, власники токенів EthereumMax подали до суду на Кім Кардаш'ян та інших знаменитостей – ті рекламували криптовалюту, але її раптове знецінення привело до втрати грошей.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.