У Німеччині провели незалежне випробування електрофури Volvo – результат перевершив очікування

У Німеччині провели незалежне випробування електрофури Volvo – результат перевершив очікування

Електровантажівка споживала на 50% менше енергії, ніж аналогічна з дизельним двигуном

У Німеччині провели незалежне випробування електрофури Volvo – результат перевершив очікування
Volvo Trucks

У Німеччині проведено перше незалежне випробування енергоефективності повністю завантаженої електричної вантажівки Volvo. Автомобіль перевищив свій офіційно оголошений пробіг і споживав на 50% менше енергії, ніж дизельний аналог. Про це пише Логіст.Today з посиланням на прес-службу компанії Volvo Trucks.

Німецький журналіст Ян Бургдорф із журналу Trucker провів перші незалежні дорожні випробування електровантажівки великої вантажопідйомності Volvo FH Electric потужністю 490 кВт, що знаходився у складі автопоїзда з повною масою 40 тонн.

Тестування проходило на маршруті Green Truck Route, який має протяжність 343 км і включає горбисту місцевість, різні автомагістралі і більш вузькі дороги. Цей маршрут використовується для тестування вантажівок різних виробників за різних погодних умов.

«Я маю сказати, що при керуванні ця вантажівка така ж чи навіть більш маневрена, ніж дизельний аналог. Водії будуть дуже здивовані тим, наскільки легко нею управляти, наскільки вона тиха і наскільки добре реагує. Жодних вібрацій», – зазначив Ян Бургдорф.

Повністю завантажений Volvo FH Electric мав повну масу автопоїзда 40 тонн і на одному заряді батарей зміг проїхати 345 км, що перевищує офіційний запас вантажівок, встановлений в діапазоні до 300 км.

Під час випробування Volvo FH Electric була дотримана середня швидкість 80 км/год на всьому маршруті, що відповідає швидкості Volvo FH з дизельним двигуном та пакетом паливної економічності I-Save. У результаті споживання електроенергії становило лише 1,1 кВтг/км.

«Результати цих випробувань показують, що можна проїхати до 500 км протягом звичайного робочого дня з короткою зупинкою для підзарядки, наприклад, під час обіду», – каже Тобіас Бергман, керівник прес-тестування компанії Volvo Trucks.

На вказаному маршруті електровантажівка споживала на 50% менше енергії, ніж аналогічна за потужністю Volvo FH з дизельним двигуном.

У компанії Volvo націлені на те, щоб до 2030 року частка електромобілів у продажах вантажівок становила половину, а до 2040 року забезпечити 100% скорочення викидів CO2 для нових вантажівок.

На даний момент компанія Volvo Trucks пропонує шість повністю електричних вантажівок, призначених для різноманітних транспортних завдань.

Як повідомлялося, логістична компанія DFDS розширює своє рекордне замовлення ще на 25 електрофур Volvo.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло