Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році зросла на 26%
Найбільша кількість скарг минулого року надійшла з податкових питань

Що сталося. Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році збільшилась на 26% – до 2 182, у 2020 році – 1 737.
Джерело. Про це в інтерв'ю «Інтерфакс-Україна» заявив бізнес-омбудсмен Роман Ващук.
Деталі. За його словами, традиційно найбільша кількість скарг минулого року надійшла з податкових питань – 62% від загальної кількості. Ще 14% скарг припадають на дії правоохоронних органів, державних регуляторів – 6%, місцевого самоврядування – 4%, митниці – 3%.
«Збільшення скарг, можливо, частково відображає те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас», – додав бізнес-омбудсмен.
За словами Ващука, 23% зі скаржників – це підприємства оптової торгівлі. Ще 17% скарг надійшло від підприємств – представників сільського господарства та гірничодобувної промисловості, 11% – виробничі компанії, по 9% – ФОП та підприємства у сфері будівництва і нерухомості.
Бекграунд. У другому кварталі 2021 цього року Рада отримала 531 скаргу на неправомірні дії держслужбовців, що на 106 більше, ніж у першому кварталі 2021 року, та на 146 більше, ніж у другому кварталі 2020 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].