Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році зросла на 26%

Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році зросла на 26%

Найбільша кількість скарг минулого року надійшла з податкових питань

Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році зросла на 26%
Бізнес-омбудсмен Роман Ващук
Фото: УНІАН

Що сталося. Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році збільшилась на 26% – до 2 182, у 2020 році – 1 737.

Джерело. Про це в інтерв'ю «Інтерфакс-Україна» заявив бізнес-омбудсмен Роман Ващук.

Деталі. За його словами, традиційно найбільша кількість скарг минулого року надійшла з податкових питань – 62% від загальної кількості. Ще 14% скарг припадають на дії правоохоронних органів, державних регуляторів – 6%, місцевого самоврядування – 4%, митниці – 3%.

«Збільшення скарг, можливо, частково відображає те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас», – додав бізнес-омбудсмен.

За словами Ващука, 23% зі скаржників – це підприємства оптової торгівлі. Ще 17% скарг надійшло від підприємств – представників сільського господарства та гірничодобувної промисловості, 11% – виробничі компанії, по 9% – ФОП та підприємства у сфері будівництва і нерухомості.

Бекграунд. У другому кварталі 2021 цього року Рада отримала 531 скаргу на неправомірні дії держслужбовців, що на 106 більше, ніж у першому кварталі 2021 року, та на 146 більше, ніж у другому кварталі 2020 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло