Virgin Hyperloop змінить орієнтацію: замість пасажирів буде перевозити вантажі
Новий напрямок дасть більше можливостей у зв'язку з новою ситуацією на ринку поставок через COVID

Компанія Virgin Hyperloop скоротила майже половину персоналу (111 осіб) та вирішила переорієнтуватися з пасажирських перевезень на вантажні, пише Financial Times.
Спочатку компанія працювала над створенням пасажирських капсул, які б пересувалися в трубах з дуже низьким тиском зі швидкістю до 1000 км/год.
Однак тепер компанія вирішила «змінити напрямок розвитку». Як зазначили представники Virgin Hyperloop в інтерв'ю FT, «новий напрямок дасть більше можливостей у зв'язку з новою ситуацією на ринку постачань, що склалася через пандемію COVID-19».
Раніше Virgin Hyperloop вже залучила близько $400 млн венчурних інвестицій, отримавши підтримку Virgin Group Річарда Бренсона, дубайської DP World та Ілона Маска.
Компанія вже провела перші успішні випробування таких капсул із пасажирами. В даний час DP World, якій належить 76% Virgin Hyperloop, працює над системою перевезення вантажів з використанням вакуумних трубопроводів.
Нагадаємо, Virgin Hyperloop анонсував пасажирські перевезення зі швидкістю 1200 км/год до 2027 року.
Також повідомлялося, що у Гамбурзі представлять концепцію Hyperloop для портових вантажів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].