Procter&Gamble припиняє всю рекламну активність у рф, це вдарить по російському ТБ
Приклад Procter&Gamble можуть наслідувати інші світові бренди

Відмова гіганта Procter&Gamble від просування своєї продукції в росії здатна завдати сильного удару по галузі ТБ-реклами. Особливо якщо приклад компанії наслідують інші міжнародні бренди, пише The Bell.
Procter&Gamble напередодні оголосив, що згортає нові інвестиції в росії і всю рекламну активність у зв’язку з агресивним нападом росії на Україну.
Серед відомих брендів компанії – пральні порошки Ariel, Tide, Міф, мийні засоби Fairy, Lenor, підгузки Pampers.
P&G входить у топ-10 рекламодавців у росії, компанія витрачає більш ніж $28,5 млн на рік лише на ТБ-рекламу.
У топ-10 найбільших рекламодавців росії, крім P&G, з міжнародних компаній входять Nestle (витрачає $42,5 млн, також оголосила про припинення реклами в росії), Reckitt Benckiser і Pepsi. А в топ-30 присутні і L’Oreal, і Danone.
У 2021 році сумарні витрати на ТБ-рекламу в росії топ-30 брендів становили майже $520 млн, зокрема витрати міжнародних брендів першої тридцятки – близько $270 млн. За підсумками дев'яти місяців 2021 року (дані АКАР) обсяг ринку телереклами в росії сягнув $950 млн.
«Очікується дуже сильне скорочення рекламних доходів російського ТБ, і це потягне за собою купу наслідків», – пише експерт.
Напередодні в Procter&Gamble написали: «Ми припинили все нові капіталовкладення в росії та зупиняємо всю медійну й рекламну діяльність. Ми значно скорочуємо наш продуктовий портфель, залишаємо лише товари для здоров'я та особистої гігієни, необхідні багатьом російським сім'ям у своєму повсякденному житті. У міру того як ми продовжуємо скорочувати масштаби наших операцій у росії, ми продовжимо коригування за необхідності».
Компанія також запевнила, що дає велику допомогу українським біженцям.
«Багатомільйонний пакет допомоги у вигляді грошових пожертвувань і продуктів P&G, зокрема підгузки, засоби жіночої гігієни та інші предмети першої необхідності, надходить сім'ям біженців через Міжнародну федерацію товариств Червоного Хреста та Півмісяця в Центральній та Східній Європі. Ми продовжуємо розширювати ці зусилля. Ми підтримуватимемо тісні зв'язки з нашими партнерами, щоб зрозуміти, як ми можемо унікально допомогти і розширити нашу підтримку в міру необхідності», – зазначили в компанії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].