Світ бойкотує McDonald’s, Coca-Cola, Pepsi, Starbucks і Burger King, які продовжують роботу в росії
Хештеги #BoycottMcDonalds, #BoycottCocaCola і #BoycottPepsi вибилися в тренди твіттеру

Відтоді як почалося руйнівне путінське вторгнення в Україну, 250 компаній на знак протесту оголосили про свій вихід із росії.
Проте деякі західні компанії неухильно продовжують працювати в росії.
Школа менеджменту Єльського університету виявляє кілька десятків компаній з особливо значною присутністю на російських ринках.
Продовжують працювати в росії McDonald’s, Coca-Cola, Nestle, Unilever, Hilton, Hyatt, Caterpillar, Kraft Heinz, Philip Morris, Mars, Pirelli.
BBC повідомляє, що також продовжують працювати в росії KFC, Pepsi, Starbucks і Burger King.
У соцмережах ширяться заклики до бойкоту цих брендів. Хештеги #BoycottMcDonalds, #BoycottCocaCola і #BoycottPepsi вибилися в тренди твіттеру за останні кілька днів.
У згаданих компаній – значна присутність на російському ринку, пише «Хмарочос». У росії відкрито понад 1000 ресторанів KFC. Мережа McDonald’s налічує 847 ресторанів, причому більшістю володіє, тоді як в інших країнах зазвичай оперують франшизи цього бренду.
Франшизи зазвичай можуть ухвалювати самостійні рішення щодо припинення або продовження роботи. Хоча керівник Starbucks Кевін Джонсон засудив напад на Україну, чимало кав’ярень мережі продовжує працювати в росії. Більшість із цих кафе належить кувейтській Alshaya Group.

Компанії, до яких ЗМІ зверталася за коментарем, – McDonald’s, Coca-Cola, KFC, Pepsi, Starbucks і Burger King – продовжують мовчати.
Аналітики зауважують, що бізнес-структура багатьох із них надто складна, щоб швидко ухвалити рішення про вихід із ринку. Водночас директорка Minerva Analysis Кетлін Брукс вважає, що репутаційні ризики дуже високі, тому зрештою компанії не матимуть іншого вибору, крім як піти з росії.
Відтоді як організація вперше опублікувала чорний список, багато компаній відреагували на негативну реакцію громадськості та вирішили піти з росії.

Список щодня оновлюється Джеффрі Зонненфельдом та його дослідницькою групою з Єльського інституту.
«Ми постійно переглядаємо наш список, щоб відображати нові рішення компаній в міру їх прийняття», – зазначили експерти.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].