Nestle та Unilever підвищили ціни в росії до 45%

Nestle та Unilever підвищили ціни в росії до 45%

Причинами назвали санкції, падіння рубля та збільшення витрат на логістику, сировину й пакування

Nestle та Unilever підвищили ціни в росії до 45%
Фото: retailers.ua

Що сталося. Швейцарська компанія Nestle та британська Unilever заявили російським ритейлерам про підвищення цін на свою продукцію з 1 квітня до 45%.

Джерело. Про це йдеться в листі компаній до ритейлерів, повідомляє російське видання «Известия».

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Деталі. Як причини компанії назвали санкції країн Заходу проти росії, падіння рубля та збільшення витрат на логістику, сировину й пакування.

Вартість усієї шоколадної продукції Nestle зросте на 25%, кави Nescafe – на 40%, дитячого харчування (Gerber, Nan Optipro, Nestogen) – на 20–30%, какао та напоїв Nesquik – на 20–25%. Також на 20–30% зростуть у ціні готові сніданки (Cini Minis, Fitness, Kosmostars) та на 30% – бренди Starbucks та Dolce Gusto. 

Також компанія Unilever повідомила ритейлерів про збільшення цін із 1 квітня на 10–45%. У Росії компанія представлена брендами Dove, Rexona, Camay, Lipton та Calve.

Бекграунд. Як повідомлялося, Nestle не планує припиняти свою діяльність у росії.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло