Nestle та Unilever підвищили ціни в росії до 45%
Причинами назвали санкції, падіння рубля та збільшення витрат на логістику, сировину й пакування

Що сталося. Швейцарська компанія Nestle та британська Unilever заявили російським ритейлерам про підвищення цін на свою продукцію з 1 квітня до 45%.
Джерело. Про це йдеться в листі компаній до ритейлерів, повідомляє російське видання «Известия».
Деталі. Як причини компанії назвали санкції країн Заходу проти росії, падіння рубля та збільшення витрат на логістику, сировину й пакування.
Вартість усієї шоколадної продукції Nestle зросте на 25%, кави Nescafe – на 40%, дитячого харчування (Gerber, Nan Optipro, Nestogen) – на 20–30%, какао та напоїв Nesquik – на 20–25%. Також на 20–30% зростуть у ціні готові сніданки (Cini Minis, Fitness, Kosmostars) та на 30% – бренди Starbucks та Dolce Gusto.
Також компанія Unilever повідомила ритейлерів про збільшення цін із 1 квітня на 10–45%. У Росії компанія представлена брендами Dove, Rexona, Camay, Lipton та Calve.
Бекграунд. Як повідомлялося, Nestle не планує припиняти свою діяльність у росії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].