Nestle та Unilever підвищили ціни в росії до 45%
Причинами назвали санкції, падіння рубля та збільшення витрат на логістику, сировину й пакування

Що сталося. Швейцарська компанія Nestle та британська Unilever заявили російським ритейлерам про підвищення цін на свою продукцію з 1 квітня до 45%.
Джерело. Про це йдеться в листі компаній до ритейлерів, повідомляє російське видання «Известия».
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Деталі. Як причини компанії назвали санкції країн Заходу проти росії, падіння рубля та збільшення витрат на логістику, сировину й пакування.
Вартість усієї шоколадної продукції Nestle зросте на 25%, кави Nescafe – на 40%, дитячого харчування (Gerber, Nan Optipro, Nestogen) – на 20–30%, какао та напоїв Nesquik – на 20–25%. Також на 20–30% зростуть у ціні готові сніданки (Cini Minis, Fitness, Kosmostars) та на 30% – бренди Starbucks та Dolce Gusto.
Також компанія Unilever повідомила ритейлерів про збільшення цін із 1 квітня на 10–45%. У Росії компанія представлена брендами Dove, Rexona, Camay, Lipton та Calve.
Бекграунд. Як повідомлялося, Nestle не планує припиняти свою діяльність у росії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.