Nestle та Unilever підвищили ціни в росії до 45%

Nestle та Unilever підвищили ціни в росії до 45%

Причинами назвали санкції, падіння рубля та збільшення витрат на логістику, сировину й пакування

Nestle та Unilever підвищили ціни в росії до 45%
Фото: retailers.ua

Що сталося. Швейцарська компанія Nestle та британська Unilever заявили російським ритейлерам про підвищення цін на свою продукцію з 1 квітня до 45%.

Джерело. Про це йдеться в листі компаній до ритейлерів, повідомляє російське видання «Известия».

Деталі. Як причини компанії назвали санкції країн Заходу проти росії, падіння рубля та збільшення витрат на логістику, сировину й пакування.

Вартість усієї шоколадної продукції Nestle зросте на 25%, кави Nescafe – на 40%, дитячого харчування (Gerber, Nan Optipro, Nestogen) – на 20–30%, какао та напоїв Nesquik – на 20–25%. Також на 20–30% зростуть у ціні готові сніданки (Cini Minis, Fitness, Kosmostars) та на 30% – бренди Starbucks та Dolce Gusto. 

Також компанія Unilever повідомила ритейлерів про збільшення цін із 1 квітня на 10–45%. У Росії компанія представлена брендами Dove, Rexona, Camay, Lipton та Calve.

Бекграунд. Як повідомлялося, Nestle не планує припиняти свою діяльність у росії.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло