Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану в Україні
Новини компаній

Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану в Україні

Серія круглих столів для спеціалістів логістики

Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану в Україні

За підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) у травні-червні в режимі онлайн відбудуться п’ять круглих столів для представників логістики щодо обговорення питань відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану в Україні.

Заходи ініційовано та проводяться компанією TradeMasterGroup, яка є засновником та організатором щорічного Дня Логіста в Україні, що традиційно проходить у листопаді і травні. Цього разу у зв'язку з відсутністю можливості провести травневий Всеукраїнський День Логіста у звичному форматі, організатором підготовлено серію онлайн круглих столів, присвячених відновленню ланцюгів постачання продуктів харчування для населення України. Зокрема, метою проекту є залучення представників логістичної галузі з усіх областей України, де почали працювати ланцюги поставки і планується налагодження життєдіяльності населення, до обміну досвідом з логістами-експертами, країни яких мають практику відновлення та налагодження логістичних ланцюгів постачання після війни, глибокої кризи та які займались впровадженням новітніх технологій.

До участі запрошуються спеціалісти з логістики, які працюють у компаніях виробниках, ритейлерах та дистрибуторах харчових продуктів, логістичних компаніях та тих, що надають послуги і рішення з логістики.

Аудиторія круглих столів за посадами:

  • Директор з логістики – 40%
  • Керівник транспортної логістики – 20%
  • Керівник складської логістики – 15%
  • Менеджер логістики – 15%
  • Менеджер з розвитку, аналітик – 5%
  • Менеджер ВЕД – 5%

Аудиторія за сферами діяльності:

  • Логістика – 25%
  • Ритейл – 25%
  • Виробник – 20%
  • Дистрибутор – 15%
  • Рішення для логістики – 13%
  • ЗМІ – 2%

20 травня 2022 р. (з 16:00 до 18:30) відбудеться перший круглий стіл на тему «Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain під час війни», в рамках якого будуть розглянуті питання:

  • Формування асортименту, виходячи з пропозицій на ринку та потреби забезпечити покупців необхідними товарами у магазині.
  • Практичні поради по закупівлі товарів під час війни для продуктового рітейлу без участі автозамовлення.
  • Робота з місцевими та іноземними виробниками: що спрацювало ефективніше?
  • Укладання договорів, практичні поради. Які нові умови з’явились за часів війни і як в таких умовах працювати?

Серед спікерів: Юрій Поєнко, директор з логістики мережі «Варус»; Лілія Комарова, директор з маркетингу «Київхліб»; Андрій Алексєєв, директор з логістики холдингу «Молочний Альянс» та ін.

Наступні – круглі столи відбудуться в період з 24 травня по 3 червня 2022 р., зокрема:

24 травня 2022 р. (з 16:00 до 18:30) учасники круглого столу розглянуть «Практичні рішення з оптимізації складської логістики на основі реальних змін в умовах воєнного положення».

27 травня 2022 р. (з 16:00 до 18:30) темою заходу стане «Оптимізація транспортної логістики за часів воєнних подій».

31 травня 2022 р. (з 16:00 до 18:30) запрошуються учасники для обговорення питань щодо «Організації роботи персоналу в умовах воєнного стану».

3 червня 2022 р. (з 16:00 до 18:30) відбудеться онлайн зустріч з питань «Загальної перебудови роботи бізнес моделі компанії, запровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко».

Серед спікерів 2-5 круглих столів: директор з логістики компанії «Епікур» ПрАТ Володимир-Волинська птахофабрика» Володимир Дудін, директор департаменту логістики ARDIS Group Ігор Матвеєв, директор з логістики Fozzy C&C ТОВ «Експансія» Олександр Бабай, СЕО в ПрАТ «Івано-Франківська харчова фабрика Тетяна Ребчук, співвласник компанії ПрАТ «Івано-Франківська харчова фабрика» Марія Домчак, експерт Комісії з митних питань при Громадській Раді ДФС у м. Києві, радник з митних питань Громадської спілки «Брокерський сектор» та провідний експерт компанії «Незалежна Митна Агенція» – Валерій Губарев, генеральний директор роздрібної мережі «Економ Плюс» (Мережа магазинів «Эконом») Володимир Матяш, співзасновник «ВЕСТА-ЛІДЕР» Віктор Сидоренко та ін.

Учасники круглих столів отримають відповіді на актуальні питання щодо ведення бізнесу в умовах сьогодення, зможуть ставити спікерам питання та приймати участь в обговоренні і дискусіях. По завершенню серії вебінарів учасникам буде надано доступ до їх відео-записів, а також звіт у вигляді альманаху, якій міститиме презентації та тези виступів, висновки і запропоновані рішення для подальшого використання та імплементації у власний бізнес.

Вартість участі становить 100 грн (участь в 1 круглому столі) і 200 грн (від 2 до 5 круглих столів) та перераховується компанією TradeMasterGroup на потреби Збройних Сил України. Таким чином, учасники автоматично роблять свій важливий внесок у підтримку ЗСУ. Звіт про перерахування коштів українській армії буде опубліковано за результатами проведення усієї серії заходів у звітному альманасі, який отримають учасники.

Разом з тим, для тих учасників, які опинились в скрутному становищі, безпосередньо постраждали від російської агресії, чий бізнес не витримав складні умови воєнного стану та які не мають можливості оплатити квиток, компанія TradeMasterGroup передбачила квоти у кількості 100 безоплатних місць.

Ознайомитись детально із програмою круглих столів, спікерами, зареєструватись та придбати квитки можна за посиланням https://bit.ly/USAID2022, або заповнивши онлайн-форму ТУТ. При реєстрації вкажіть код реєстрації: M-USAID.

Запрошуємо до участі!

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло