росія виділить $31 млрд на найбільшу з часів БАМу залізницю - нею будуть вивозити сировину в Китай
Країна-агресор терміново шукає, куди подіти тисячі тонн сировини, яку більше не можна експортувати в ЄС

Російська влада готується виділити $31 млрд на найбільший з часів БАМу залізничний проект, щоб «прорубати вікно» на китайський ринок і збільшити вивезення сировини, яка опинилась під західним ембарго, пише The Moscow Times з посиланням на презентацію міністерства та джерело у відомстві.
Три нові прикордонні пункти на кордоні з КНР, 369 км шляхів усередині росії та ще 3000 км на території Китаю, Казахстану та Монголії планує побудувати Мінтранс рф до 2030 року.
Проект ляже в основу нової моделі розвитку країни у нових геополітичних умовах, який у вересні має лягти на стіл путіну.
Його ключова частина – це транспортний коридор росія – Монголія – Китай, у рамках якого з КНР планується пов'язати Транссибірську магістраль. Також заплановано 226-кілометрову залізницю від станції Зуунбаян Улан-Баторської залізниці до кордону з Китаєм.
Крім того, у Забайкальському краї планується збудувати другий залізничний прикордонний перехід до Китаю, а в Амурській області – повернути в експлуатацію прикордонний перехід Джалінда – Мохе, роботу якого було припинено на початку 2000-х років у зв'язку з низьким вантажопотоком.
Відновлення його роботи дозволить скоротити відстань для перевезення вантажів між росією та Китаєм на 1000 км, підрахували у Мінтрансі рф.
За китайський ринок, як за останню соломинку, намагаються вчепитися російські металурги, які втратили до третини продажів на зовнішніх ринках і планують переорієнтувати на схід до 4 млн тонн продукції на рік.
Немає куди подіти метал і золотодобувачам, які спочатку втратили «довірений» статус на найбільшому у світі лондонському ринку, а потім потрапили під пряме ембарго західних країн.
На «апокаліпсис» скаржаться топ-менеджери деревообробних підприємств: на складах зібралося 2 млн тонн фанери, продати яку в ЄС більше неможливо.
Усі вони шукають покупців у Китаї. Але навіть якщо такі знайдуться, вивезти товар фактично неможливо: існуючої залізничної інфраструктури недостатньо для «розвороту на Схід», констатував на початку липня повпред президента в Далекосхідному федеральному окрузі Юрій Трутнєв.
Так званий Східний полігон РЖД, орієнтований головним чином на вивезення до Китаю якутського вугілля, не справляється з навантаженням: потреба у перевезеннях, за словами Трутнєва, досягла 258 млн тонн, а реально перевезти можна лише 100 млн.
Між тим повідомляється, що в росії “бойові анархо-комуністи” влаштовують диверсії на залізниці і пускають поїзди під укіс.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].