Ятаган в спину: у Туреччині відмовилися навчати російських пілотів

Ятаган в спину: у Туреччині відмовилися навчати російських пілотів

Будь-які особи та організації, які співпрацюють з авіакомпаніями із рф, ризикують потрапити під вторинні санкції

Ятаган в спину: у Туреччині відмовилися навчати російських пілотів
theins.ru

Російські пілоти більше не зможуть проходити підготовку на тренажерах імітації польоту (FSTD) у турецькому навчальному центрі Turkish Airlines. Центр надіслав відповідне повідомлення.

Джерело. Про повідомляє Telegram-канал «Авіаторщина», на який посилається The Insider.

У листі повідомляється, що через посилення санкцій Європейського агентства з безпеки польотів (EASA), що сертифікував усі тренажери FSTD, навчальний центр Turkish Airlines змушений припинити роботу з компаніями з росії.

За словами опитаних The Insider авіаційних експертів (на умовах анонімності), будь-які особи та організації, які співпрацюють з авіакомпаніями із рф, ризикують потрапити під вторинні санкції.

Якщо авіаційний навчальний центр у Туреччині продовжить навчати російських пілотів, EASA може відкликати його сертифікат. За Turkish Airlines неминуче відмовляться й інші навчальні центри, стверджують експерти.

«Є ймовірність, що навчальний центр Turkish Airlines не буде єдиною організацією, яка відмовила пілотам російських авіакомпаній у підготовці. Зрозуміло, що є навчальні центри авіакомпаній Близького Сходу – ці країни поки що не приєдналися до санкцій, тож у якомусь центрі Emirates наші пілоти зможуть проходити підготовку. Але це далі і, швидше за все, дорожче», – каже експерт.

За словами співрозмовників, відмова турецьких партнерів від співпраці – серйозний удар по системі підготовки та підтримання кваліфікації пілотів у рф. Саме у Туреччині проходили навчання росіяни на тих тренажерах, які після закриття Європи виявилися недоступними. Навіть за регулярної практики польотів тренажерна підготовка залишається для пілотів обов'язковою. На найпоширеніші типи магістральних літаків сімейства Airbus A320 та Boeing B737 у РФ є тренажери. З іншими типами лайнерів ситуація складніша.

«На далекомагістральний тип, такий як Boeing B777, наприклад, у росії немає тренажерів, – стверджує експерт. – А без навчання навіть за наявності придатних до польотів літаків B777 літати безпечно на них не вийде. Пілоти втратять кваліфікацію і не матимуть допуску до польоту на цих машинах, згідно з авіаційними правилами рф. Це стосується й інших видів іноземних літаків, які можуть залишитися без кваліфікованих пілотів. Наприклад, для новітнього літака Airbus A350, який є тільки в «Аерофлоті», у росії також немає жодного тренажера».

Бекграунд. Нагадаємо, напередодні найбільший приватний банк Туреччини відмовився від роботи з російською карткою «Мір».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло