ЄС позбавить страховки танкери, які хоч раз возили російську нафту дорожче за “стелю цін”

ЄС позбавить страховки танкери, які хоч раз возили російську нафту дорожче за “стелю цін”

Дія стелі цін розпочнеться з моменту погодження Коаліцією

ЄС позбавить страховки танкери, які хоч раз возили російську нафту дорожче за “стелю цін”
фото Pixaby

У восьмому пакеті санкцій Євросоюзу головна увага приділена механізму виконання “стелі цін” на російську нафту.

ЄС заборонить перевезення російської нафти танкерами до третіх країн одночасно із запровадженням ембарго на російську нафту з 5 грудня 2022 року, а нафтопродуктів – з 5 лютого 2023 року.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Джерело. Про це пише The Bell.

Як і очікувалося, стеля цін оформлена винятком із цього правила – перевезення та її забезпечення буде дозволено, якщо ціни купівлі нафти та нафтопродуктів не перевищують встановлений поріг.

Самих цінових порогів у документі немає – передбачається, що їх погодить і переглядатиме Коаліція зі стелі цін (Price Cap Coalition). У коаліцію увійдуть країни G7 і ЄС, хочуть залучити також Індію і Китай, які опираються. Дія стелі цін розпочнеться з моменту погодження Коаліцією.

З документа випливає, що якщо судно хоча б раз перевезло російську нафту дорожче за стелю, воно втратить доступ до страхування, фінансового забезпечення та інших супутніх сервісів, які майже повністю контролюють країни ЄС. Це передбачає «вічний» чорний список танкерів, заплямованих надто дорогою російською нафтою: механізму «прощення» судна в документі немає.

Покарання торкнеться і суден під прапорами третіх країн і зареєстрованих у Російському морському регістрі судноплавства (РМРС). Сам РМРС теж підпадає під санкції, усім суднам із нього буде заборонено захід у порти ЄС. Це означає, що Євросоюз має намір закрити лазівки у вигляді зміни прапора судна та незалежного страхування.

Обмеження не стосуватимуться постачання трубопроводами і транзиту нафти через росію – тобто, наприклад, відправлення казахстанської нафти консорціуму КТК танкерами через Новоросійськ. Також виведено з-під них нафту «Сахаліну-2» для Японії.

Бекграунд. Як повідомлялося, Євросоюз запровадив базу для введення “стелі цін” на російську нафту.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло