Агровиробники витрачають на перевезення більше, ніж отримують доходу від продукції

Агровиробники витрачають на перевезення більше, ніж отримують доходу від продукції

Найбільше страждає малий та середній бізнес, що не має ресурсів на перекриття збитків

This text is also available in English
Агровиробники витрачають на перевезення більше, ніж отримують доходу від продукції
Зображення ілюстративне
Фото: istockphoto.com

Що сталося. Агровиробники витрачають на перевезення товару більше, ніж отримують доходу від його продажу.

Джерело. Про це повідомив учасник круглого столу «Агросектор + залізниця» та співзасновник агрохолдингу «АгроВіста» Юрій Скічко.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Деталі. Він зазначив, що до початку повномасштабної війни вартість перевезень вантажу із центральної частини України до глибоководних портів або західного кордону становила $20/тонна. Натомість зараз ціна виросла до $90-100/тонна.

Директор ТОВ «Агрофірма Корнацьких» Богдан Вітвицький додав, що найбільше від цього страждають малі та середні бізнеси, які обробляють до 5000 га та спеціалізуються на вирощуванні зернових культур. Ці господарства не мають ресурсу, щоб перекрити збитки.

«Уже зараз при складанні бюджету, технологічної карти на наступний рік, ми бачимо, що вся зернова група – мінусова, вона не приносить прибутку. Для тих підприємств, у яких основний вал кукурудза, ячмінь, пшениця, це буде просто катастрофа», – пояснює Вітвицький.


Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що посівні площі під зерновими в Україні скоротяться на 45% у 2023 році. Причинами такого скорочення є: зменшення всіх посівних площ, зміна структури посівів і зниження врожайності зернових культур.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло