США тиснуть на Туреччину, щоб вона припинила російські польоти на американських Boeing
Російські авіакомпанії використовують близько 800 двигунів американського виробництва

Американські посадовці тиснуть на Туреччину, щоб заборонити російським авіакомпаніям використовувати літаки американського виробництва.
Джерело. Про це пише The Wall Street Journal із посиланням на джерела, знайомі з переговорами.
Деталі. Минулого місяця високопоставлені американські чиновники попередили, що турецьким особам загрожує тюремне ув’язнення, штрафи, втрата експортних привілеїв та інші заходи, якщо вони надають такі послуги, як заправка паливом і запасні частини для літаків американського виробництва, які літають до росії та білорусі та з них, порушуючи експортні правила контролю, запровадженого торік, сказали чиновники.
Помічник міністра торгівлі Теа Розман Кендлер передала це повідомлення турецьким посадовцям під час грудневого візиту до Туреччини, кажуть джерела.
«У певний момент їм доведеться вжити заходів, – сказала Емілі Кілкріз, старший науковий співробітник Центру нової американської безпеки у Вашингтоні. – Інакше вся ця справа розвалиться, якщо виявиться, що вони знають про порушення, але не можуть нічого зробити, щоб їх усунути».
Російські та білоруські авіакомпанії, зокрема «Аерофлот», з 1 жовтня виконали понад 2100 рейсів на літаках американського виробництва до Туреччини, пише газета з посиланням на дані авіаційної аналітичної компанії Cirium.
Після початку війни в Україні найбільші у світі виробники літаків Boeing та Airbus зупинили постачання запчастин, а також припинили здійснювати технічне обслуговування та підтримку російських авіаліній.
До них приєдналася Raytheon Technologies, до якої входить Collins Aerospace. Boeing також припинив підготовку пілотів у росії. Виробник двигунів CFM International повідомив російські авіакомпанії про зупинення всіх поставок авіаційних деталей до росії.
Російські авіакомпанії використовують близько 800 двигунів CFM56. Ними оснащуються найпопулярніші в перевізників літаки Airbus A320 та Boeing 737.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].