Відвідуваність торговельних центрів Києва знизилася на третину
На початку війни відвідуваність скоротилася до історичного мінімуму

Що сталося. Відвідуваність у торговельних центрах Києва знизилася на третину: з 506 осіб на 1000 кв. м на початку 2022 року до 362 осіб на початку 2023 року.
Джерело. Про це повідомила голова UTG Євгенія Локтіонова, передає «Інтерфакс-Україна».
Деталі. Найбільше падіння було відзначено на початку війни: за підсумками І кварталу відвідуваність на 1000 кв. м скоротилася до історичного мінімуму у 291 особу.
«Витиснення ворожих військ із території Київщини повернуло населення до столиці, привело до відкриття торговельної нерухомості, а відвідуваність поступово почала відновлюватися, сягнувши 362 осіб на початок 2023 року», – повідомила Локтіонова.
Експерт зазначила, що ТЦ окружного формату, у структурі яких представлена менша кількість міжнародних великоформатних універмагів (Inditex, GAP, IKEA), демонструють більшу стійкість у відвідуваності (496 осіб на початок 2023 року) проти регіональних (274 осіб) об'єктів.
Згідно з оцінкою експертів UTG, найменш схильними до коливань у відвідуваності залишаються центри районного формату, що є концентрацією товарів і послуг повсякденного попиту.
На думку Локтіонової, післявоєнне просідання відвідуваності буде особливо помітним у об'єктах, які є морально застарілими, втрачають популярність, незручно розташовані.
Бекграунд. Раніше суд арештував приміщення ТРЦ «Метрополіс» та «Метроград», якими володіють росіяни. Арештованим майном володіє група VS Energy, яку контролюють росіяни Бабаков, Гінер і Воєводін.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].