Чому навіть бізнес з виготовлення військової амуніції не застрахований від турбулентності під час війни
Розбиралися подкаст «Дій!» та український сервіс Bimp

Подкаст «Дій!» спільно з українським сервісом управління бізнесом Bimp випустили подкаст, який розказуватиме про роботу малого та середнього бізнесу. Кожен випуск присвячений історії про бізнес, в якому засновники компаній ділитимуться власними історіями успіху та факапам, а також практичними порадами для підприємців. Третій епізод вийшов 21 лютого.
Цього разу досвідом роботи під час війни поділився Дмитро Дєргунов – засновник бренду з розробки та виготовлення військової й туристичної амуніції Tur Gear. З 2014 року компанія розробляє високоякісне спорядження з комплектуючих, відповідних військовим стандартам США, а для розробки амуніції навіть залучають спецпризначинців.
З початком великої війни кожен бізнес переживав турбулентні часи – і бізнес Дмитра не став винятком. Тож у новому епізодізасновник розповів, як жила компанія в 2022 році, як відбувався процес пошиття амуніції, коли на горизонті стояли ворожі кораблі, та як вона втрималася на плаву навіть у найскладніший час.
Медіа партнером випуску є незалежний журналістський бізнес-портал Mind.ua.
Подкаст виходить на платформах Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Castbox, YouTube, Megogo Audio та інших платформах для прослуховування.