Чому навіть бізнес з виготовлення військової амуніції не застрахований від турбулентності під час війни
Новини компаній

Чому навіть бізнес з виготовлення військової амуніції не застрахований від турбулентності під час війни

Розбиралися подкаст «Дій!» та український сервіс Bimp

Чому навіть бізнес з виготовлення військової амуніції не застрахований від турбулентності під час війни

Подкаст «Дій!» спільно з українським сервісом управління бізнесом Bimp випустили подкаст, який розказуватиме про роботу малого та середнього бізнесу. Кожен випуск присвячений історії про бізнес, в якому засновники компаній ділитимуться власними історіями успіху та факапам, а також практичними порадами для підприємців. Третій епізод вийшов 21 лютого.

Цього разу досвідом роботи під час війни поділився Дмитро Дєргунов – засновник бренду з розробки та виготовлення військової й туристичної амуніції Tur Gear. З 2014 року компанія розробляє високоякісне спорядження з комплектуючих, відповідних військовим стандартам США, а для розробки амуніції навіть залучають спецпризначинців.

З початком великої війни кожен бізнес переживав турбулентні часи – і бізнес Дмитра не став винятком. Тож у новому епізодізасновник розповів, як жила компанія в 2022 році, як відбувався процес пошиття амуніції, коли на горизонті стояли ворожі кораблі, та як вона втрималася на плаву навіть у найскладніший час.

Медіа партнером випуску є незалежний журналістський бізнес-портал Mind.ua.

Подкаст виходить на платформах Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Castbox, YouTube, Megogo Audio та інших платформах для прослуховування.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло