Фінляндія попередила про ризик екологічної катастрофи в Балтійському морі через російські старі танкери

Фінляндія попередила про ризик екологічної катастрофи в Балтійському морі через російські старі танкери

Фінська влада посилює навчання та тренування з реагування на розлив нафти

This text is also available in English
Фінляндія попередила про ризик екологічної катастрофи в Балтійському морі через російські старі танкери
фото Pixaby

Росія використовує флот старих, погано застрахованих танкерів, щоб обійти західні санкції при транспортуванні її викопного палива, що викликає побоювання потенційної катастрофи або розливу нафти, заявили політики та захисники довкілля.

Джерело. Про це пише The Washington Post.

Балтійське море, недостатньо глибоке, стало північним маршрутом для постачання російської нафти. Навігація там може бути складним завданням, особливо для екіпажів, які не звикли до крижаних зимових умов.

Після того, як у грудні були введені обмеження на експорт російської нафти, у вузькій Фінській затоці, що веде до Санкт-Петербурга, почали з'являтися старі нафтові танкери, які раніше не проходили цим маршрутом, повідомили фінські посадовці.

Тепер через Балтійське море проходять старі танкери, які підлягали списанню, з екіпажами, майже не знайомими з особливостями цього водного шляху.

За словами співрозмовників видання, такі танкери найчастіше не застраховані. Це підвищує ймовірність того, що у разі розливу нафти чи зіткнення їм не вистачить ресурсів для організації рятувальних робіт.

Побоюючись подібних інцидентів, фінська влада вирішила посилити навчання та тренування з реагування на розлив нафти та інші екологічні катастрофи, розповів заступник начальника округу берегової охорони Фінської затоки Мікко Хірві. Також було зібрано необхідне обладнання для ліквідації наслідків стихійного лиха, у тому числі плавучі бонові загородження для локалізації розливів і кораблі, здатні збирати нафту, що потрапила в море.

Хоча про екологічні інциденти не повідомлялося, навіть невелика проблема може мати катастрофічні наслідки у Фінській затоці, мала глибина якої і берегова лінія, що нагадує фіорд, надзвичайно ускладнює очищення, зазначив Хірві.

«Потенційні ризики є, і вони вищі, ніж раніше. Коли ми бачимо нові судна, які раніше тут не працювали, ми справді не знаємо, наскільки компетентним є екіпаж у навичках льодової навігації», – пояснив він.

Західні компанії зазвичай припиняють використовувати танкери віком від 15 років, більшість з яких потім відправляють на металобрухт. Тим часом вік суден нинішнього флоту, який використовується росією, досягає 20 років.

Бекграунд. Нагадаємо, на початку березня ЗМІ писали, що російський тіньовий флот для продажу нафти в обхід санкцій вже досяг 600 танкерів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло