«Укрзалізниця» почала аналізувати звернення пасажирів через ChatGPT
Застосування ШІ пришвидшує роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначає найбільш проблемні ділянки

«Укрзалізниця» почала аналізувати звернення пасажирів через ChatGPT.
Про це повідомляє пресслужба перевізника.
У компанії повідомили, що протягом одного дня «Укрзалізниця» отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них – текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці.
Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою – від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вже розбиті по категоріях звернення завантажуються в систему аналізу. У компанії наголошують, що ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.
Таким чином ШІ допомагає пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку, визначати найбільш проблемні ділянки й оперативніше реагувати на звернення.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що штучний інтелект на зразок ChatGPT призведе до скорочення 300 млн робочих місць у світі. Поширення ШІ може вплинути на адміністративних працівників, а також юристів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].