Genesis, EPAM, Philip Morris та Soft Serve очолили рейтинг найкращих роботодавців України у воєнний період
Водночас зросла кількість охочих працювати в Офісі Президента й у парламенті

До 10 найбажаніших роботодавців України увійшли «Генезис», «ГлобалЛоджик», «Гугл Україна», «ЕПАМ Системз», «Еппл Україна», «СофтСерв» та «Філіп Морріс Україна».
Про це свідчить дослідження компанії EY.
У 2022 воєнному році в Україні зросла кількість охочих працювати в Офісі Президента й у парламенті.
Більш ніж половина українських теперішніх і майбутніх працівників зізнаються:: під час війни їм стало важче отримати бажану роботу. Про це, зокрема, заявили 61% студентів і 52% працівників із досвідом. Утім, 13% з обох груп минулого року таки змогли знайти нові можливості для працевлаштування.
Серед основних галузей найпривабливішим – і для кандидатів з досвідом, і для студентів – залишається ІТ-сектор. Саме ІТ-компаній найбільше серед бажаних роботодавців. Зокрема, це такі компанії, як «Генезис», «ГлобалЛоджик», «Гугл Україна», «ЕПАМ Системз», «Еппл Україна», «СофтСерв».
У перелік найбажаніших саме для працівників із досвідом також увійшли й інші ІТ-компанії – зокрема, «Греммерлі», «Інтелліас» та «Майкрософт Україна».
Можливості для зростання як кар’єрного, так і професійного й особистісного є найважливішими критеріями вибору роботодавця студентами (78% і 70% респондентів відповідно). Також цього року молоді спеціалісти стали більше звертати увагу на готовність компаній брати на роботу студентів і наявність програм стажування (на 17% та 33% відповідно більше, ніж торік), що корелює зі згаданими вище популярними труднощами під час працевлаштування.
Рівень зарплати, що зараз є настільки ж важливий, як і два зазначених вище фактори, завершує п’ятірку найважливіших факторів, продемонструвавши незначне падіння популярності порівняно з минулим роком.
У свою чергу кандидати з досвідом хочуть працювати в компаніях, що пропонують справедливу винагороду за їхні навички, досвід і кваліфікацію, а також надають можливості для максимальної реалізації свого потенціалу. Третім за пріоритетністю фактором, що визначає привабливість роботодавця для професіоналів є корпоративна культура. До речі, негативна атмосфера в колективі є основною причиною зміни місця роботи (через неї готові змінити роботу 65% професіоналів).
Основним джерелом пошуку роботи та інформації про роботодавця залишається інтернет – зокрема, соцмережі, корпоративні сайти і портали з працевлаштування. Але останні значно більшою популярністю користуються в студентів (88%), ніж серед кандидатів із досвідом (55%).
Але, крім інтернету, залишаються популярними й інші джерела інформації при пошуку роботи. Зокрема, кожен другий кандидат дізнається про роботодавців від знайомих і родичів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].