Genesis, EPAM, Philip Morris та Soft Serve очолили рейтинг найкращих роботодавців України у воєнний період

Genesis, EPAM, Philip Morris та Soft Serve очолили рейтинг найкращих роботодавців України у воєнний період

Водночас зросла кількість охочих працювати в Офісі Президента й у парламенті

Genesis, EPAM, Philip Morris та Soft Serve очолили рейтинг найкращих роботодавців України у воєнний період
Фото: Getty Images

До 10 найбажаніших роботодавців України увійшли «Генезис», «ГлобалЛоджик», «Гугл Україна», «ЕПАМ Системз», «Еппл Україна», «СофтСерв» та «Філіп Морріс Україна».

Про це свідчить дослідження компанії EY.

У 2022 воєнному році в Україні зросла кількість охочих працювати в Офісі Президента й у парламенті.

Більш ніж половина українських теперішніх і майбутніх працівників зізнаються:: під час війни їм стало важче отримати бажану роботу. Про це, зокрема, заявили 61% студентів і 52% працівників із досвідом. Утім, 13% з обох груп минулого року таки змогли знайти нові можливості для працевлаштування.

Серед основних галузей найпривабливішим – і для кандидатів з досвідом, і для студентів – залишається ІТ-сектор. Саме ІТ-компаній найбільше серед бажаних роботодавців. Зокрема, це такі компанії, як «Генезис», «ГлобалЛоджик», «Гугл Україна», «ЕПАМ Системз», «Еппл Україна», «СофтСерв».

У перелік найбажаніших саме для працівників із досвідом також увійшли й інші ІТ-компанії – зокрема, «Греммерлі», «Інтелліас» та «Майкрософт Україна».

Можливості для зростання як кар’єрного, так і професійного й особистісного є найважливішими критеріями вибору роботодавця студентами (78% і 70% респондентів відповідно). Також цього року молоді спеціалісти стали більше звертати увагу на готовність компаній брати на роботу студентів і наявність програм стажування (на 17% та 33% відповідно більше, ніж торік), що корелює зі згаданими вище популярними труднощами під час працевлаштування.

Рівень зарплати, що зараз є настільки ж важливий, як і два зазначених вище фактори, завершує п’ятірку найважливіших факторів, продемонструвавши незначне падіння популярності порівняно з минулим роком.

У свою чергу кандидати з досвідом хочуть працювати в компаніях, що пропонують справедливу винагороду за їхні навички, досвід і кваліфікацію, а також надають можливості для максимальної реалізації свого потенціалу. Третім за пріоритетністю фактором, що визначає привабливість роботодавця для професіоналів є корпоративна культура. До речі, негативна атмосфера в колективі є основною причиною зміни місця роботи (через неї готові змінити роботу 65% професіоналів).

Основним джерелом пошуку роботи та інформації про роботодавця залишається інтернет – зокрема, соцмережі, корпоративні сайти і портали з працевлаштування. Але останні значно більшою популярністю користуються в студентів (88%), ніж серед кандидатів із досвідом (55%).

Але, крім інтернету, залишаються популярними й інші джерела інформації при пошуку роботи. Зокрема, кожен другий кандидат дізнається про роботодавців від знайомих і родичів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло