Індійська Infosys підписала п'ятирічну угоду з надання послуг ШІ із цільовими витратами в $2 млрд
Угода містить послуги з розробки, модернізації та технічного обслуговування, пов'язані зі штучним інтелектом та автоматизацією

Індійський експортер програмних послуг Infosys заявив, що підписав угоду з клієнтом про надання послуг зі штучного інтелекту та автоматизації, яка триватиме понад п'ять років, а цільові витрати оцінюються в $2 млрд.
Про це пише Reuters.
Компанія не розголошує ім'я клієнта.
Наприкінці травня компанія Infosys, що базується в Бенгалуру, запустила платформу Infosys Topaz для генеративного штучного інтелекту. Очікується, що компанія повідомить про результати свого першого кварталу 20 липня.
Рішення Infosys ухвалила після того, як компанія-конкурент Tata Consultancy Services заявила, що планує підготувати 25 000 інженерів, щоб вони отримали сертифікати на Azure Open AI від Microsoft. Інший конкурент Wipro планує інвестувати $1 млрд у штучний інтелект протягом наступних трьох років.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що індійський постачальник ІТ-послуг Wipro планує інвестувати $1 млрд у штучний інтелект.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].