«Укрзалізниця» почала перевезення вантажів у контейнерах до Гданська
В Україні вантажі відправлятимуть з Києва, Одеси, Дніпра, Вінниці
«Укрзалізниця» запускає послугу перевезення контейнерів інтермодальними поїздами, на першому етапі – до Гданська (Польща). В Україні вантажі відправлятимуть із чотирьох міст – Києва, Одеси, Дніпра, Вінниці.
Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Перевезення здійснюватиметься в суховантажних контейнерах 20 DV (25 тонн) і 40 DV (27 тонн).
На цьому етапі УЗ пропонує два види перевезень: one trip train означає, що клієнт не несе відповідальності за повернення вагона, а round trip way – використання вагона після попередньої операції. Для них оприлюднено тарифи, які діятимуть до 1 серпня. Зокрема, послуга перевезення завантаженого контейнера 20 DV із Києва до Гданська на умовах one trip train коштуватиме 1620 євро, контейнера 40DV – 2290 євро. Ціна не включає оренду або використання контейнера, VGM (декларацію про підтвердження маси брутто контейнера), митні формальності, гарантії, перевірки та страховку вантажу.
Згідно з презентацією УЗ, незабаром контейнерні маршрутні поїзди можуть формуватися на чотирьох прикордонних переходах: Ягодин – Дорогоуськ, Ізов – Грубешів, Мостиська – Медика (у напрямку Польщі) і Чоп – Чєрна (Словаччина), Загонь (Угорщина) на коліях 1435 мм і 1520 мм. Зазначено, що маршрутні поїзди забезпечать ефективне сполучення з коридорами основної залізничної мережі ЄС. Зокрема, Ягодин може бути з'єднаний з Балтійсько-Адріатичною та Північно-Морською-Балтійською основною залізничною мережею, Мостиська – з Балтійсько-Адріатичною та Ренійсько-Дунайською магістральними залізничними мережами, Чоп – з основною залізничною мережею Рейн-Дунай та Середземномор'я, Вадул-Сірет – з основною залізничною мережею Рейн-Дунай. Це дасть змогу доставляти вантажі в порти країн Балтії, а також Польщі, Північної та Південної Європи, в чорноморські порти, до внутрішніх європейських інтермодальних терміналів.
Повідомляється, що контейнерні маршрутні поїзди будуть інтегровані в інтермодальну національну мережу «Центру транспортного сервісу «Ліски» (ЦТС «Ліски»), яка буде оператором перевезень. Згідно з презентацією УЗ, будуть задіяні операційні термінали «Ліски» в Чопі, Скнилові, Одесі, Києві, Дніпрі та Харкові. Також проєктують термінали в Ковелі, Вінниці, Полтаві, йдеться в повідомленні.
У презентації УЗ зазначено, що термінали ЦТС «Ліски» оснащені 4479 фітинговими платформами (40DV, 60DV і 80DV), 2975 контейнерами (20 DV і 40 DV), 13 контейнерними кранами (зокрема, три на терміналі в Києві, три – в Одесі, по одному в Дніпрі, Харкові та Чопі), 110 причіпними платформами, трьома річстакерами для контейнерів, 50 вантажними тягачами і 100 напівпричепами.
«Філія ЦТС «Ліски» готова надати повний комплекс послуг з організації перевезення контейнерів – контейнери, спеціалізований рухомий склад, термінальні послуги (забезпечення виконання навантажувально-розвантажувальних операцій, складування, зберігання вантажів), а також забезпечити оформлення транспортних документів, митне оформлення та сертифікацію, багато інших послуг. Зокрема, ЦТС забезпечить транспортування вантажу в контейнерах територією України та Польщі, оброблення маршрутних поїздів у порту Гданськ», – зазначено в повідомленні УЗ.
Партнерами в наданні послуг є UZ Cargo Польща, Laude Smart Intermodal S.A., PKP CARGO Connect та інші.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.