Дунайське пароплавство в серпні перевезло рекордний обсяг вантажів

Дунайське пароплавство в серпні перевезло рекордний обсяг вантажів

За місяць транспортовано понад 206 тис. тонн, з них 56 тис. тонн агропродукції

Українське дунайське пароплавство (УПД) за серпень перевезло максимальну кількість вантажів від початку війни – понад 206 тис. тонн, з яких 56 тис. тонн – це агропродукція.

Про це повідомила пресслужба відомства.

Згідно з повідомленням, це стало можливим завдяки ефективній системі управління флотом і модернізованій системі його обслуговування, у рамках якої в УПД з'явилася нова ремонтна дільниця.

«Баржі не простоюють: щомісяця обслуговується та ремонтується до 60 одиниць несамохідного флоту. Зараз маємо в експлуатації майже 200 барж, чого не було ніколи! Плануємо у вересні вийти на 205 барж в експлуатації – ремонтний підрозділ має працювати бездоганно, як виробничий конвеєр на заводі Toyota», – зазначили в УПД.

Нарощування перевалки агропродукції до 56 тис. тонн, за інформацією компанії, стало можливим завдяки розвитку стивідорного напрямку. Крім того, зарвз тривають роботи зі створення ще одного комплексу з перевалювання зернових.

В УПД відзначили ефективну роботу завантаження флоту: до Констанци прямують зернові, у зворотному напрямку – мінеральні добрива, сіль тощо.

Окремо наголосили на співпраці з румунськими партнерами, які завдяки організованій перевалці борт-борт у Констанці позбулися черг біля терміналів.

«Тривалість рейсу менша, ніж торік тривалість очікування розвантаження в терміналі», – повідомили в УДП.

На думку керівництва компанії, до факторів, що стримують розвиток експорту через Дунайські порти, слід зарахувати дефіцит плавзасобів у судноводіїв і перевантаження портової інфраструктури в Констанці, куди УПД уже перегнала буксир для подання барж.

Відомство висловило сподівання, що найближчим часом керівництво країни допоможе з облаштуванням додаткових якірних стоянок і придбанням кранів.

«Минулого року ми мобілізували весь флот на Нижній Дунай, цього року продовжуємо виконувати річні контракти з перевезення ЗРС на Середньому, де швидкість обертання флоту, зрозуміло, значно менша», – розповіли в УДП і пообіцяли працювати над диверсифікацією вантажопотоків.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло