Власники готелів заробляють більше з BRG hotels
Компанія проєктує та запускає готельні об'єкти, а також здійснює ефективне управління існуючими

Готельєри у війну мають якнайшвидше адаптуватися до обставин, проявляючи гнучкість в управлінні. Олексій Пєклун – засновник BRG hotels (компанія, яка проєктує та запускає готельні об'єкти й здійснює ефективне управління існуючими) розповідає про те, як готелям, якими керує його компанія, вдається заробляти більше.
Ми гнучкі та динамічні – така особливість часу
BRG hotels розвиває в Україні світовий тренд, згідно з яким власники передають свої готелі в управління керуючим компаніям. Вся справа у вигоді для власника. Керуюча компанія бере на себе відповідальність за управління готелем, забезпечуючи маркетинг, продажі, роботу з персоналом. Вона покращує ефективність і прибутковість готелю, зменшує витрати та звільняє час і ресурси для власника готелю.

«За півтора року повномасштабної війни нам вдалося не тільки втримати готелі, а запустити нові. В Одесі проєктуємо новий готель, який плануємо відкрити на початку 2025-го року – зараз почали будівництво. На заході України у нас з’явились два нові готелі – там завантаження дуже гарне: видовий готель «Ніколь» з басейном та «Марина», яка знаходиться прямо у Буковелі та поряд із витягом. І вони зараз більш успішні, ніж до війни, тому що ми грамотно керуємо цінами й рекламою – з нами власники заробляють більше, ніж якби це робили самі», – розповідає Олексій.
Як заробляти більше
Олексій наголошує, для того, щоб готель був успішним, управлінець має аналізувати попит, адаптуватись під потреби гостей та керувати цінами:
- Безпека. Головний запит гостей зараз – це безпека. Готелі з якими працює BRG hotels або мають власні бомбосховища, або ж повідомляють гостям про адресу найближчих.
- Комфорт. Готелі BRG hotels забезпечують відповідний рівень комфорту не економлячи на персоналі чи додаткових витратах.
- Динамічне ціноутворення. Потрібно постійно аналізувати ринок, заповненість власного готелю та відповідно до попиту змінювати ціни.
Прогнози на майбутнє
Невідомо, коли закінчиться війна, але Україна вже має жити й відбудовуватися. А з перемогою, за прогнозом Олексія, український готельний бізнес вийде на новий рівень:
- Захід України процвітатиме. Все що пов'язано із готельним бізнесом в Карпатах має підстави для успіху та зростання.
- Готелі в усіх регіонах розвиватимуться. Коли війна закінчиться, готелі в усіх регіонах будуть розвиватися дуже швидко, бо багато людей з усього світу приїдуть подивитися, що то за така країна, яка перемогла “другу армію” світу.
Український готельний бізнес має великий потенціал для розвитку. Завдяки грамотному управлінню та адаптації до нових умов, готелі можуть не тільки вижити, а й процвітати.