Ювелірний дім SOVA презентував спецпроєкт до місяця боротьби із раком молочної залози
Партнерський матеріал

Ювелірний дім SOVA презентував спецпроєкт до місяця боротьби із раком молочної залози

Всі кошти, зібрані в ході благодійної ініціативи, будуть спрямовані на підтримку роботи Мобільної клініки жіночого здоров’я

Ювелірний дім SOVA презентував спецпроєкт до місяця боротьби із раком молочної залози

Ювелірний дім SOVA презентував спецпроєкт до місяця боротьби із раком молочної залози. У відеопроєкті експерти з питань жіночого здоров’я та героїні, що побороли діагноз відповідають на питання, які цікавлять тисячі жінок:

  • Як розпізнати рак молочної залози?
  • Коли і як часто варто звертатися до лікаря-мамолога?
  • Чому жінки відкладають візит?
  • Як змінюється життя під час хіміотерапії?
  • До кого звертатися за допомогою у разі виявлення захворювання?
  • Як відчувати себе жіночною під час лікування?

В головних ролях проєкту – лікар-рентгенолог та УЗД Ганна Галішина, керівниця проєктів благодійного фонду “Квітна” Олена Берегова, а також жінки, яким вдалося побороти хворобу –   Марина та Наталія.

Спецпроєкт є частиною благодійної ініціативи, яку бренд SOVA запустив цього жовтня. До місяця жіночого здоров’я ювелірний дім створив лімітований рожевий браслет, всі кошти з продажу якого будуть спрямовані до Благодійного фонду “Квітна» на підтримку роботи Мобільної клініки жіночого здоров’я, аби кожна жінка, в регіонах де буде працювати платформа, могла пройти обстеження безоплатно.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло