Ринок реклами відновлюється на тлі популярності штучного інтелекту
Показники Google, Meta та Snap перевершили квартальні очікування щодо доходів, і кожна з них опублікувала позитивні показники для свого рекламного бізнесу

Відновлення рекламного бізнесу Google, Meta та Snap свідчить про те, що впровадження штучного інтелекту приваблює маркетологів до цифрових платформ навіть в умовах невизначеності в економіці.
Про це пише Reuters.
Цього тижня ці три компанії перевершили квартальні очікування щодо доходів, і кожна з них опублікувала позитивні показники для свого рекламного бізнесу.
«ШІ допомагає рекламодавцям знаходити якомога більше людей та їхню ідеальну аудиторію за найнижчу можливу ціну», – сказав Філіп Шиндлер, головний бізнес-офіцер Alphabet у Google.
Компанія подвоює технологію за допомогою таких інструментів, як Performance Max, який використовує штучний інтелект, щоб вирішити, як розподіляти маркетингові бюджети в рекламній мережі Google.
Шиндлер зазначив, що роздрібний сегмент був особливо сильним у період з липня до вересня. За його словами, компанія «почала готувати ритейлерів до тривалого святкового сезону», щоб допомогти їм запропонувати вигідні пропозиції споживачам, які все більше дбають про ціну та зручність.
У липні – вересні дохід від реклами в Alphabet зріс на 9,5%, випередивши прогнози Волл-стріт. Його рекламний бізнес на YouTube зріс на 12%.
Meta, яка заявила, що кількість переглядів її реклами в цьому кварталі зросла на 31% проти попереднього року, повідомила про плани інвестувати значні кошти в штучний інтелект наступного року. Середня ціна за оголошення компанії знизилася на 6%, але темпи падіння були найповільнішими за останні сім кварталів.
Власник Facebook та Instagram в останні роки значною мірою покладався на маркетингове планування й функції вимірювання реклами на основі штучного інтелекту для стимулювання свого зростання, що було викликано змінами у сфері конфіденційності, ініційованими Apple, які обмежили можливість використання персональних даних для таргетування оголошень.
Зараз компанія впроваджує інструменти, які використовують генеративний ШІ для створення різних варіацій рекламних кампаній.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що OpenAI веде переговори про продаж акцій, капіталізація компанії становить $86 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].